Jump to content

Attributen aanpassen / change attributes


Diamondboy21

Recommended Posts

Is het mogelijk om de attributen binnen prestashop zodanig aan te passen, zodat ik gewoon een attribuut kan aanmaken en dan vervolgens kan selecteren aan welke producten ik dat attribuut wil hangen en vervolgens ook een prijs mee kan geven, aangezien ik voor sommige producten wel 30 attributen heb wil ik dat niet steeds product voor product instellen en zo is het helaas wel standaard geregeld binnen de prestashop attributen.

 

Is it possible to change the way how the attributes are used right now in prestashop, because i have a large amount of attributes for several products and i don't want to fill them product for product, so i was wondering if it is possible to change it so i can make an attribute and than indicate the attribute and the price of the attributen to one or several products.

Edited by Diamondboy21 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Dat is ongeveer wat ik zoek ja maar niet helemaal, zijn er geen bekende of andere modules of dergelijke hiervoor zoals bijvoorbeeld attribute wizard pro, want op internet is hier weinig over te vinden wat ik niet snap want het lijkt mij dat veel mensen hier juist problemen mee zullen hebben

 

That's about what I'm looking yes but not quite, there are no known whether other modules or the like above example attribute wizard pro, because the Internet is here to find little about what I do not understand because it seems to me that many people here right problems it will have <-- (google translate)

Link to comment
Share on other sites

Ik heb een tooltje ontwikkelt om attributen van één product naar andere te kopiëren. Het werkt maar ik wil het nog wat meer uittesten en daarom is het nog niet in de verkoop. Als je wilt kun je het gratis hebben en kijken wat je ervan vindt.

 

Overigens las ik met enige verbazing je vraag om een tool waarmee je aan een product een "attribuut wil hangen en vervolgens ook een prijs mee kan geven". Aan attributen kun je geen prijs hangen. De prijs hangt aan de attribuut combinatie.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...