Jump to content

Foutmelding bij stap 1 in winkelwagen


Recommended Posts

Goedemorgen,

 

Bij het afrekenen van een product in de winkelwagen krijg ik bij stap 1 de volgende foutmelding

 

  1. Een artikel in uw winkelwagen is niet beschikbaar in deze hoeveelheid, u kunt niet verder gaan met uw bestelling.

 

Ik heb het geprobeerd met voorraadbeheer aan en voorraadbeheer uit, beide keren met het zelfde resultaat

iemand een oplossing ?

 

Peter Dol

Link to comment
Share on other sites

  1. Een artikel in uw winkelwagen is niet beschikbaar in deze hoeveelheid, u kunt niet verder gaan met uw bestelling.

 

Deze foutmelding komt telkens weer voor, wanneer een product uitgeschakeld is geweest  om te bestellen, en opnieuw wordt geactiveerd om te bestellen is de foutmelding er weer.

Bij een enkel product lukt het wel om te bestellen de instelling van alle producten zijn gelijk wat kan de oorzaak zijn ????

 

Alle instellingen voor hoeveelheden staan goed, en toch werkt het niet alles geprobeerd maar kom er echt niet uit 

 

MVG

 

Peter

 

Link to comment
Share on other sites

Ik gebruik versie 1.6.0.14 en ook daar niets anders dan problemen met (geavanceerd)voorraad beheer. Ik kreeg geregeld telefoon van klanten dat ze geen adres konden invullen en de bestelling niet konden plaatsen. Ik heb besloten voorraad beheer uit te schakelen. Ik wacht nog even op bericht dat de nieuwe prestashop versie iets stabieler draait en dan zal ik een upgrade wagen om te zien of het dan wel beter werkt.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...