Jump to content
  • 0

Nie wysyłają się maile do klientów


Daria662

Question

Witam.


 


Mam problem z mailami. Wszystko działało dobrze, aż nagle zaczęły do mnie docierać informacje od klientów, że nie dochodzą im maile z zamówieniem. Sprawdziłam i faktycznie - nic na skrzynce nie ma po złożeniu zamówienia.


 


Co się mogło zepsuć? Jak mam to naprawić?


Przeglądnęłam z trzy fora, szukałam i szukałam i nie znalazłam odpowiedzi :(


Wersja Prestashop: 1.4


Link to comment
Share on other sites

25 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Nie znam się na wersji 1.4 natomiast zasada działania pozostaje pewnie ta sama. Powodów mogą być setki, nie podałeś żadnych szczegółów więc mogę tylko gdybać.

 

1. Pierwszą rzeczą jaką powinieneś zrobić jest wysłanie testowego maila bezpośrednio ze skrzynki, której używasz do wysyłania maili i sprawdzić czy doszedł.

2. Nie wiem, z jakiego konta pocztowego korzystasz, ale bardzo prawdopodobne, że twój usługodawca pocztowy pozmieniał jakieś kluczowe ustawienia np. porty.

3. Możliwe, że korzystasz z portu 21, który jak słyszałem, jest blokowany przez większość skrzynek pocztowych z uwagi na spam.

4. Mogłeś zainstalować jakiś plugin, który skutecznie zepsuł wysyłanie maili.

5. Zrobiłeś wysyłkę newsletera do bardzo dużej ilości osób i przekroczyłeś jakiś limit (jeśli tak, sytuacja naprawi się pewnie sama).

 

Czekam na więcej szczegółów.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

1. Mail w ustawieniach miałam jakiś inny, który w ogóle nie istnieje. Zmieniałam go, jednak to nic nie dało. A gdy próbuje wysłać wiadomość testową zaczyna się ładować i nic więcej się nie dzieje :/

Maila podałam na gmail i tam wszystko śmiga.

 

2. Możliwe, że przy przejściu na lepszy pakiet w home.pl coś się zmieniło w stosunku do poczty?

 

3. Chodzi o port 21 w Gmail, skoro tam mam pocztę?

 

4. Nie przypominam sobie nawet kiedy ostatni raz coś tam instalowałam...

 

5. Do tej pory nie wysyłałam newslettera.

Link to comment