Jump to content

Packs - tilføj produkt på ID


SaLiC

Recommended Posts

Hej

 

Jeg har en prestasho 1.5.6.2 som giver mig problemer når jeg vil oprette pakker.

 

  1. Navnet på et produkt ændres ikke i oversigten selvom jeg har ændret det. Altså forstået på den måde at det ændres i FO og i også når jeg er inde og redigere i produktet, men i oversigten, og den dropdown der vælges fra i pakker er det den oprindelige første title som har været brugt. Kan jeg gøre noget ved det?
     
  2. Når jeg så forsøger at tilføje et produkt ved at bruge den oprindelige title, løber jeg nogle gange ind i det problem at der er så mange produkter i dropdown at den jeg søger ikke vises, hvad kan jeg gøre?
    Evt. vil jeg gerne hvis det kun er aktive produkter som vises i listen, eller at de nyeste vises øverst.

 

Er der nogen der har en ide til hvad jeg kan gøre??

 

Mvh Sara

Link to comment
Share on other sites

1: Forstår ikke spørgsmålet helt. Det er vel ikke fordi du kører med flere sprog, og kun retter navnet i et af dem? Kører du dansk FO og engelsk BO, er det det engelske navn som bruges til produkt lookup i BO

2: Listen bliver ikke længere end det antal varer som opfylder søgekriteriet. Jo flere bogstaver du skriver i søgekriteriet desto færre varer matcher. Skriver du hele varens navn, får du kun den ene vare i drop-down listen. Se: http://doc.prestashop.com/display/PS15/Adding+Products+and+Product+Categories#AddingProductsandProductCategories-CreatingaPackofProducts

Edited by TorbenЯune (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...