Jump to content

Congratulations!


Recommended Posts

Dear Sirs; I would like to congratulate you for the excellent work and system that is Prestashop, I did not know he installed yesterday at my store for tests and was enchanted with the quality of applications, ease of configuration, usability, translation, all beautifully created! I am JOOMLA user for many years and was trying to configure VirtueMart in my system which is bad to use and set up (not to mention the poor quality!), Made constructive comments and politely in virtuemart forum for improvement and yet the message was deleted without answers! I'm glad you found, for Prestashop proof that Open Source systems need not be made in any form without quality to sell modules. It is a pleasure to acquire a system and buy partners modules with this quality! Congratulations! Alexandre Marques

 

 

Prezados senhores; Gostaria de parabenizar vocês pelo excelente trabalho e sistema que é o Prestashop,eu não o conhecia, instalei ele ontem em minha loja para testes e fiquei encantando com a qualidade dos aplicativos,facilidade de configuração,usabilidade,tradução, tudo muito bem criado!  Sou usuário do JOOMLA a muitos anos e estava tentando configurar o VIrtuemart em meu sistema o qual está péssimo de usar e configurar (sem mencionar a péssima qualidade!), fiz comentários construtivos e de forma educada no fórum do virtuemart  para melhorias e ainda a mensagem foi apagada sem respostas! Ainda bem que encontrei vocês, pois a Prestashop prova que sistemas Open Source não necessitam ser feitos de qualquer forma sem qualidade para se vender módulos. Dá gosto de adquirir um sistema e comprar módulos de parceiros com essa qualidade!

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...