Jump to content

Hvordan fjerner man Prestashop


e30_dk

Recommended Posts

1.6.0.11

Jeg er ved at være træt at se at der står prestahop overalt - på mine sider i neshoppen, på mine ordrebekræftelser:  Tak for at du handlede hos Prestashop  - der skulle have stået: Tak fordi at du handlede hos ALUMINIASHOPPEN

i emnelinien står der:  [Prestashop] Awaiting bank wire payment

Hvordan får jeg det ændret??

Link to comment
Share on other sites

Jeg er ked af at måtte skuffe dig for fejlen har været der hele tiden og er fulgt med op i den nuværende version, og desuden er det kun på den af mine netshops problemet er!!

 

men nu var det jo nu engang ikke det som at det drejede sig om - det drejede sig om hvordan jeg får fjernet Prestahop fra min sider - det havde det været mere relevant at få svar på!

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan jo ikke ud af dit indlæg læse, om det er en gammel eller ny fejl....Og du skuffer mig såmænd ikke - ud over, at jeg ikke gider læse mange indlæg med udråbstegn efter hver sætning, før jeg holder op med at overhovedet at prøve at hjælpe.

Når du har fejlen på én shop og ikke en anden, må du jo have gjort noget anderledes/ændret noget i den shop, hvor det fejler.

 

Prøv at kopiere dine mail skabeloner fra den shop der virker til den der ikke virker (findes via FTP i mappen /mails).

Husk backup, inden du retter.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har rettet  Prestashop/Aluminiashoppen i de 62 filer som ligger i Mails/da og det ser også fint ud, men der er stadig  siden som har problemet så nu har jeg downloadet samtlige filer i shoppen og så gå igang med at rette navnene i filerne.

 

Jeg har også ændret navnet i Sql databasen ps_editorial

Jeg skal nok beskrive hvad jeg gør senere når jeg er færdig.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...