Jump to content

Rabaty po stronie klienta


E-MBJ

Recommended Posts

Witam !

 

Wprowadzilem u siebie w sklepie program lojalnosciowy.. I tutaj sie wprowadza zamieszanie.

Klienci piszą, jaki maja obecny rabat etc etc.

Więc stąd moje pytanie - co moge zrobic, aby w karcie klienta wyswietlalo mu sie, jaki ma rabat, czy moze do jakiej grupy nalezy tak jak widzialem w innych sklepach tej marki typu: ego2.pl oraz e-dym.pl

U nich w karcie wyswietla sie jaki maja rabat lub do jakiej grupy naleza.

Jezeli jest grzebanie w PHP to prosze najprosciej jak można, poniewaz nigdy tego nie robiłem i w tym co sie tam znajduje jestem zielony.. A musze sie tym w koncu zajac, poniewaz zadna z "firm" nie ma czasu na wprowadzenie stosownych poprawek u mnie w sklepie.

 

Dziekuje z gory za udzielona pomoc i pozdrawiam !

 

 

post-883478-0-28056400-1422222768_thumb.png

post-883478-0-03403300-1422222769_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

No nic dziekuje za pomoc... :)

aby uniknąć problemów z uzyskaniem odpowiedzi zawsze najlepiej jest cytować, wtedy osoba która cytujesz dostaje notifyikacje o tym fakcie  :-)

 

wracając do tematu

ustawiasz rabat w ustawieniach grupy klienta, tak?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Witam

Potrzebujemy do Naszego sklepu internetowego modułu, który będzie nam umożliwiał nawiązanie relacji partnerskich. Chodzi o to aby nasz partner np. Jan Kowalski miał swój profil/konto na naszym sklepie i aby klient który wpisze jego imie i naziwsko lub kod rabatowy dostał np. rabat 7% od naszego sklepu natomiast on otrzyma za to punkty od wielkości sprzedaży(które będzie mógł wykorzystać na zakup towaru lub otrzymać za to ekwiwalent pieniężny). Czyli korztają 3 strony my którzy sprzedajemy, klient, który dostaje rabat i nasz partner biznesowy za polecenia klienta, który kupuje w naszym sklepie.

Proszę o odpowiedź jeśli jest taka możliwość i z góry dziekuje :)

Link to comment
Share on other sites