Jump to content

Efterkravs modul


Brian.abk

Recommended Posts

Jeg har rodet med at finde en løsning så en kunde kan vælge at betale for sine varer ved afhentning i butik

 

det bedste modul til det er efterkravs modullet, men er der nogen der kan fortælle hvor jeg kan ændre i teksten der fremkommer ved checkout på shoppen så der står kontant ved afhentning istedet for efterkrav

 

Har vedhæftet et skærmprint fra min shop, håber der er en der kan hjælpe :)

 

 

kontant-afhentning.pdf

Link to comment
Share on other sites

Det er et gæt men går du ind i Lokalisering -> Oversættelser og i type vælger "installerede modul oversættelser", står den så ikke derinde?

Har tærsket det hele igennem, men der er desværre ikke noget  :(  

I kontrolpanelet under moduler > betaling undre det mig også lidt at jeg kun kan aktivere eller deaktivere modullet, kan der være en fejl ved modulet ?

 

Link to comment
Share on other sites

Hvis intet andet virker så kan det løses ved at rette modulet selv. I prestashop mappen er en mappe der hedder modules. I den vil du kunne finde efterkravsmodulet. Kig først om der er en mappe der hedder "views" i den mappe. Hvis der er så vil teksten du vil rette være i den, ellers skal du rette i filen som hedder det samme som modulet.

Link to comment
Share on other sites

Det lykkkes at finde ud af hvor der skulle ændres via ftp.

I mappen Modules > cashondelivery > translations > da.php 
Åben da.php filen og der kan man ændre alle teksterne.

 

har vedhæftet skærmbilled så man kan se den rigtige tekst

Der opstod så desværre det problem at når jeg skal bekræfte ordren kommer jeg til en blank/tom side. Nogen der kan hjælpe der ??
 

kontant-afhentning1.pdf

Link to comment
Share on other sites

Link til shoppen er www.abkimport.dk 

hvis du skal bruge yderligere adgang kan du skrive til mig på mail [email protected] 

Ved godt det lyder mærkeligt...

Prøv lige at ændre email og faktura logo til jpg

Andre har løst problemet på den måde.

https://www.prestashop.com/forums/topic/241755-solved-cash-on-delivery-confirm-order-returns-blank-page/

 

Eller kan jeg finde fejlen i koderne

Link to comment
Share on other sites

Ved godt det lyder mærkeligt...

Prøv lige at ændre email og faktura logo til jpg

Andre har løst problemet på den måde.

https://www.prestashop.com/forums/topic/241755-solved-cash-on-delivery-confirm-order-returns-blank-page/

 

Eller kan jeg finde fejlen i koderne

billederne er i jpg format, modulet virkede da det var til efterkrav, men jeg har ændret i en php fil så den hedder betaling ved afhentning, det hele virker til bekræft ordre så kommer man bare videre til en blank side, ordren kommer godt nok som den skal

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...