Jump to content
  • 0

Fanpage Likebox Free - Stopka - rozmieszczenie modułów


michal.b

Question

Witam, 

Zainstalowałem moduł Fanpage Likebox Free. 

Chciałbym aby moduł wyświetlał się w stopce po lewej stronie, zaraz obok niego po prawej były widoczne dane teleadresowe oraz "informacje", niestety nie radzę sobie z takim rozmieszczeniem modułów. Edycja na żywo nie pomaga, w ogóle nie mogę edytować elementów stopki. W tej chwili moduł Fanpage Likebox Free wyświetlany jest w stopce, a dopiero poniżej informacje. Chciałbym aby informacje wyświetlane były po prawej stronie Fanpage Likebox Free w tej samej linii, a nie na dole.  

 

Umieszcza zdjęcie, jak to u mnie wygląda.

 

Zrzutekranu2015-01-19o131615_zps17851151

 

 

Chciałem zadać to pytanie w temacie o Fanpage Likebox Free, jednak nie mogłem dodać odpowiedzi. 

Bardzo proszę o pomoc i wyrozumiałość - jestem początkującym użytkownikiem. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

7 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

otworz plik rightcolumn.tpl (w katalogu z modułem), zastąp aktualny kod, kodem poniżej:

<div class="col-lg-3">
<div style="display:block; clear:both; border:1px solid #{$likebox.likeboxfree_bordercolor}; {if $likebox.likeboxfree_bgon==1}background:#{$likebox.likeboxfree_bgcolor};{/if}">
<iframe src="//www.facebook.com/plugins/likebox.php?href={$likebox.likeboxfree_fanpageurl}&width={$likebox.likeboxfree_width}&height={$likebox.likeboxfree_height}&colorscheme={$likebox.likeboxfree_colorscheme}&show_faces={$likebox.likeboxfree_showfaces}&show_border=false&stream={$likebox.likeboxfree_showstream}&header={$likebox.likeboxfree_showheader}&appId=112465995526913" scrolling="no" frameborder="0" style="border:none; overflow:hidden; width:{$likebox.likeboxfree_width}px; height:{$likebox.likeboxfree_height}px;" allowTransparency="true"></iframe>
</div>
</div>

zapisz zmiany.

 

następnie przejdź do moduły > pozycje