Jump to content

webhosts i 2014 ? nogle anbefalinger, vil flytte


Vaupell

Recommended Posts

Hej

 

Jeg har nu i en periode forsøgt at få et 1.6.x shop op at kører hos iWebhotel og det er bare umuligt.

Har haft en derfra til at teste, og osv. og stadigvæk får jeg div. fejl og de har nogle virkelige bizarre

server opsætninger der kræver CHMOD 777 for at Write overhovedet virker, så er pænt træt af det.

 

Har en kammerat som forsøger at drive en OScommerce shop ved samme host, og der er heller

ikke optimalt, han overvejdede på et tidspunkt at hyrer nogle profs, til at convertere til presta, men

det er ikke sket, da jeg ikke engang kan få en "tom" shop bare til at kører.

 

Så nu kigger vi efter en ny host, 

 

Jeg har PT. 3 domains som skal flyttes, 2 vbulletin 4x. og en med presta (eller det kommer)

 

Jeg har selv kigget på 

 

meebox og gigahost, har dog ingen erfaring og vil lige hører hvad folk skriver herinde først.

Kunne desværre kun finde nogle gamle tråde, og som vi alle ved sådanne webhosts ændre sig jo

meget i løbet af årende, både på service og kvalitet.

 

Min priotiet er at kunne kører presta 1.6x uden problemer med server begrænsninger.

 

nogle forslag, kommentarer eller evt anbefalinger på andre hosts ? 

Link to comment
Share on other sites

Bruger også Meebox pro til mine shops, men overvejer at flytte over til en VPS hos et andet hosting firma, da jeg alt for ofte oplever problemer med meebox.

 

Hvad kunne et typisk problem være ? 

 

Tænker mere i retning af hvor alvorligt, og er det så et "Almindeligt" eller "Pro" webhotel du har hos Meebox?

Link to comment
Share on other sites

Jeg køre selv Meebox Pro, og PS 1.6 og synes webshoppen er meget langsom om at loade, både frontend og backend, jeg arbejder stadigvæk med at opbygge siden, jeg har brokkede mig lidt uden de har kunne se/måle nogle problemer....

 

Om jeg ikke har optimeret webshoppen rigtig ved jeg ikke, da jeg stadigvæk er meget grøn, men det er noget jeg skal have kikket på inden jeg går live, det er helt sikkert.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har kørt nogle forsøg med hostinger.dk. Jeg har kun prøvet det gratis hotel, men det virker overraskende godt. Hvis du klikker på dette link, får jeg nogle point (aner ikke, hvor mange jeg skal have, før det giver pote). Hostinger.dk ligger i Litauen, hvilket kan virke lidt underligt. Men om ikke andet, kan man bruge det til testshops.

 

/Kjeld

Link to comment
Share on other sites

www.domaindirect.dk

 

Her kan du i modsætning til Meebox godt bruge de billige ("privat") webhoteller.

 

Det her lyder rigtigt spændende specielt efter at have telefonisk kontakt med en repræsentant fra meebox.

 

Der fik jeg bekræftet det jeg frygtede som er at de drosler på de forskellige hoteller efter pris,

dvs. det er ikke i god ånd med et "frit internet" det er det samme ISP vil til, så man f.eks kan betale

for at ens side loader hurtiger hos en bestemt ISP's kunder. 

 

Og jeg tror/kæmper kun for et frit net, så vil kigge lidt mere på domaindirect

Link to comment
Share on other sites

Jeg har kørt nogle forsøg med hostinger.dk. Jeg har kun prøvet det gratis hotel, men det virker overraskende godt. Hvis du klikker på dette link, får jeg nogle point (aner ikke, hvor mange jeg skal have, før det giver pote). Hostinger.dk ligger i Litauen, hvilket kan virke lidt underligt. Men om ikke andet, kan man bruge det til testshops.

 

/Kjeld

Lool

Deres personale ligner en hackergruppe.. og Det danske er vist google translate.. men hvis deres specifikationer holder det de skriver er det meget billigt..

 

Aupino

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan da også selv anbefale Azero.dk men skiftede i sin tid pga høje priser til iwebhotel

Men har fundet ud af jeg gerne betaler lidt ekstra for bedre service såsom den jeg fik hos Azero.

 

Men har siden da udvidet med flere domainer, så vil flytte dem alle under et, da jeg lige nu betaler

ca. 3-4 gange mere end hvad det samme ville koste hos f.eks meebox eller domaindirect

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...