Jump to content

Adwords resultaten Prestashop


Lucif

Recommended Posts

Hallo,

 

Ik heb in de afgelopen maanden 2 keer een adwords bon gekregen en die heb ik gebruikt in Adwords.

Ik heb alleen zoekwoorden gebruikt, zodat mensen die op mijn website komen ook echt geinteresseerd zullen zijn.

 

Ik heb weinig concurrentie, maar de markt is ook niet zo heel erg groot.

Nu heb ik in Juli, Augustus en de paar dagen van September totaal 262 klikken gehad naar mijn website.
In augustus de piek, want toen had ik het bedrag per dag hoger staan.

 

Nu heb ik ook analytics.

 

Maar eigenlijk kom ik er totaal niet uit wat hebben die 262 klikken nou precies gedaan.

Of beter gezegd: kan ik het nog een keer maar nu zonder promotiecodes doen, maar dat ik er dus wel echt wat aan verdien.

 

De bestellingen waren wel meer, ze nemen nu toe.

Maar dat doen ze in andere jaren ook, omdat het zodra het slechter weer wordt altijd drukker is, omdat mensen de producten voornamelijk gebruiken bij slecht weer.

 

Maar hoe weet ik nu welke mensen daadwerkelijk wat hebben gekocht?

Ik heb geprobeerd in analytics doelen te stellen, maar er zou geen enkel doel behaald zijn, maar ik snap sowieso niet zo veel van analytics. Maar een ingewikkeld programma :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ik zit met het volgende probleem, sinds m'n shop online is gegaan tot nu, heb zo'n 80.000 bezoekers, ondanks m'n website enkel NL en BE bestrijkt, is het overwegend bezoek uit USA, China, Japan en noem maar op. Ook de google rangschikking staat nog steeds op 0. Is hier 'n verklaring voor? Zijn er misschien nog verborgen links die verwijzen naar andere landen?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...