Jump to content

[LØST] efterladt indkøbskurv


HeidiG

Recommended Posts

Jeg er stadig ved at udforske alle mulighederne i min nye presta webshop.

Jeg har i menuen under "kunder" mulighed for at klikke på "Indkøbskurve". Men når jeg gør det får jeg bare en blank side.

Hvis jeg gør det samme i min test-shop, så virker det.

Jeg mener ikke at jeg har gjort noget forskelligt i de to opsætninger.

 

Nogen som har et bud på hvad problemet kan være?

Hvad skal jeg se efter/forsøge???

 

 

Edited by HeidiG (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Mit gæt (baseret på dine meget sparsomme oplysninger - f.eks. skriver du ikke hvilken version af PS du bruger, og "blank side" er det helt og aldeles blank, eller kommer der en smule ud, kører test og prod serverne i samme miljø, og hvilket (hostet?) ) er, at det har noget med din browser at gøre - men det er kun et gæt.

Prøv at gå ind på siden med en anden (forslag: Firefox, Safari, Chrome, Opera, Explorer).

Prøv at slette din cache i browseren / browserne.

 

Hvis det ikke hjælper, så prøv en "Vis kilde" på den pågældende side. Er den også blank?

Hvis nej, så fortæl hvad der står.

Hvis ja: ja så er det et god spørgsmål hvad der foregår.

Link to comment
Share on other sites

Det er den nyeste version af Presta.

Og ja, testshoppen og webshoppen ligger samme sted på samme webhotel, dog under forskellige domænenavne.

Hostet hos Surftown.

 

Og ja siden er helt blank (hvid).

Vis kilde skriver en smule, men ikke meget.

Mellem head står der blot: "<META http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8">"

 

På testshoppen virker siden fint. Og jeg er ikke klar over at jeg skulle have gjort noget anderledes på de to shops.

Det er det jeg synes er lidt underligt, og jeg kan ikke rigtig finde ud af hvor jeg skal lede efter årsagen til fejlen.

Alle de andre punkter under "Kunder" virker fint.

 

 

 


 

Link to comment
Share on other sites

Det er den nyeste version af Presta.

Og ja, testshoppen og webshoppen ligger samme sted på samme webhotel, dog under forskellige domænenavne.

Hostet hos Surftown.

 

Og ja siden er helt blank (hvid).

Vis kilde skriver en smule, men ikke meget.

Mellem head står der blot: "<META http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8">"

 

På testshoppen virker siden fint. Og jeg er ikke klar over at jeg skulle have gjort noget anderledes på de to shops.

Det er det jeg synes er lidt underligt, og jeg kan ikke rigtig finde ud af hvor jeg skal lede efter årsagen til fejlen.

Alle de andre punkter under "Kunder" virker fint.

 

 

Du kører på Prestashop 1.6.0.8?

 

Hvad gav resultatet med forskellige browsere?

 

Hvor mange indkøbskurve forventer du der ligger på den shop som ikke virker. Der kunne måske ligge så mange, at serveren løber ind i et ressourceproblem. 

 

Kører testshoppen i Demo mode?

Edited by TorbenRune (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke prøvet i forskellige browsere - når det ene virker, så burde den anden jo også.

 

Det skulle ikke været ret mange indkøbskurve da webshoppen jo først lige er sat op. Det er heller ikke sådan at den står og arbejder inden den blanke sider kommer frem. Den kommer straks man klikker på linket.

 

Og ja det er 1.6.0.8 og så er det PHP version 5.3.28

 

Hmm - inde på konfigurationsinformation kan jeg se at filen controllers/admin/AdminCartsController.php står som opdateret. Og det gør den ikke i testshoppen - så måske jeg skal forsøgt at re-uploade den oprindelige fil her?

Hvis jeg laver en backup af filen først kan der vel ikke ske de store skader ved at forsøge det

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...