Jump to content
  • 0

Możliwość dokonywania wyboru za pomocą małych zdjęć


50+

Question

Witam,

jestem osobą początkującą dla tego proszę o wyrozumiałość.

Uruchamiam sklep na silniku PrestaShop™ 1.6.0.6.

Proszę o informację czy jestem w stanie w podstawowej wersji osiągnąć efekt podobny jak w linku poniżej.

Chodzi mi o możliwość dodkonywania wyboru kolorów po kliknięciu w odpowiednią ikonkę.

http://meblewoskowane.pl/hacienda-meble-woskowane-/153-lozko-acc.html

 

 

Link to comment
Share on other sites

18 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Rozumiem i przyznam że już to testowałem ale ikonki są tak małe, że nic na nich nie widać a w załączonym linku są duże i wyraziste i o takie rozwiązanie mi chodzi.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

po zmianach kwadraty graniczne super się powiększyły i w wypełniają się ładnie kolorami ... jednak z teksturami jest problem bo nie zmieniły swoich rozmiarów i w takiej samej wielkości są przyklejone do lewego górnego boku nowej większej formy.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ale dałem ciała    :D   ... nie zauważyłem że to od Ciebie.

W takim układzie ja mam szczęście a Ty jesteś wyjątkowym gościem bo mi pomogłeś no i wszędzie Cię pełno  :) .

Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam.

P.S.

Być może nie łapię wszystkiego bo jestem po 50-ce ale wytłumacz proszę co oznacza " templatka " ?

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Templatka to potocznie zwana skórka czyli themes, dlaczego takie nazewnictwo, a no dlatego że rożne cms-y mają swój wygląd w różnych katalogach w prescie i WP jest to katalog themes a w joomli jest templates w innych jeszcze coś innego, jak ktoś dużo korzysta z różnych cms-ów to mu się wszystko myli :).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 0