Jump to content

[HELP] Colors amount product-list


Recommended Posts

Hello

In prestashop 1.6 you can specify a number of colors per product, eg I sell a keychain in the colors white, black, blue, red, green. Now he shows the product page good al colors. Only the product list he shows only 3 of the 5 show, so only the color white, black, blue.

Now I looked at the product list.tpl if I could change the number somewhere, but this is not the case, the only thing I can find is:
{if isset ($ product.color_list)}
<div class="color-list-container"> product.color_list {$} </ div>
{/ if}


So my question is: how do instead of 3 colors, 5 colors?
VB.jpg



thanks

 

____
French translation Version
____
Bonjour

En prestashop 1.6, vous pouvez spécifier un nombre de couleurs par produit, par exemple, Je vends un porte-clé dans les couleurs blanc, noir, bleu, rouge, vert. Maintenant, il montre cette page magnifique. Le produit Seule la liste de produit qu'il ne montre que 3 des 5 spectacle, alors que la couleur blanc, noir, bleu.

Maintenant, je regardais les list.tpl produits si je pouvais changer le nombre quelque part, mais ce n'est pas le cas, la seule chose que je peux trouver est:
{Si isset ($ product.color_list)}
<div product.color_list class="color-list-container"> {$} </ div>
{/} Si


Donc ma question est: comment faire au lieu de 3 couleurs, 5 couleurs?


Merci
____
Dutch translation Version
____

Hallo

In prestashop 1.6 kun je per product een aantal kleuren opgeven, b.v. ik verkoop een sleutelhanger in de kleuren wit, zwart, blauw, rood, groen. Nu laat hij dit op de product pagina mooi zien. Alleen op de product lijst laat hij er maar 3 van de 5 zien, dus alleen de kleur wit, zwart, blauw.

Nu heb ik in de product-list.tpl gekeken of ik ergens het aantal kon aanpassen, maar dit is niet het geval, het enige wat ik kan vinden is:
{if isset($product.color_list)}
<div class="color-list-container">{$product.color_list} </div>
{/if}


Mijn vraag is dus: hoe krijg ipv 3 kleuren, 5 kleuren??


Alvast bedankt

Edited by wouterb038 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 months later...
×
×
  • Create New...