Jump to content

[module] PostNL (Parcelware), DPD (DeliSprint), DHL (EasyShip) [PS 1.5.x/1.6.x]


Recommended Posts

Prestashop 1.5/1.6 DPD DelisPrint Module
Prestashop 1.5/1.6 PostNL Parcelware Module
Prestashop 1.5/1.6 DHL EasyShip Module
Prestashop 1.5/1.6 Dymo Labels Module

 

Mocht je interesse hebben in deze module:

Prijs: €199,- excl BTW.

Funties module:
- PostNL Parcelware Export
- DPD DelisPrint Export
- DHL Easyship Export
- Briefpost Export voor Dymo Labelprinter
- Geoptimaliseerd overzicht van bestellingen (email, betaalmethode, verzendmethode en verzendkosten)
- AJAX Multi updaten van statussen d.m.v. aanvinken in het overzicht.
- AJAX Multi printen van facturen d.m.v. aanvinken in het overzicht.
- Bestellingen verwijderen d.m.v. aanvinken in het overzicht.
- AJAX Bestelling status wijzigen in overzicht
- Gemakkelijk kleuroverzicht van bestellingstatussen
- Gemakkelijk adres gegevens kopieeren voor envelop labels

- Inclusief Prestashop Module Installatie

Interesse? Stuur een PM voor gegevens demo.

post-403102-0-93418700-1413577378_thumb.jpg

Edited by jsonjuri (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Ik denk dat als je de prijs nu eens redelijk zou maken zoals andere ontwikkelaars doen dat je er dan veel meer van zou afzetten :-) 

 

Je hebt er natuurlijk veel tijd aan besteed maar mijns inziens is deze prijs te hoog voor het grootste deel gebruikers... zet je liever 1000 x 30 euro om of 10 x 300?

Link to comment
Share on other sites

nee, geen 300 rond de 30 wel

Ja srry, ik bedoelde wat zou jsonjuri er zelf voor betalen.

Ik zou er ook geen 300 voor over hebben, zeker weten een prijs met 2 cijfers om het aantrekkelijk te maken. 

Maar dat is persoonlijk ej ;)

Link to comment
Share on other sites

:P

Weet jij toevallig hoe ik met 2 verzendmethodes 1 gratis kan maken boven laten we zeggen 50 euro.

Hij doet automatisch allebei gratis maken maar ik wil alleen de goedkoopste methode gratis aanbieden boven een bepaald bedrag?

Link to comment
Share on other sites

Weet jij toevallig hoe ik met 2 verzendmethodes 1 gratis kan maken boven laten we zeggen 50 euro.

Hij doet automatisch allebei gratis maken maar ik wil alleen de goedkoopste methode gratis aanbieden boven een bepaald bedrag?

dat kan alleen als je de verzendkosten op basis van prijs doet.dan kun je de goedkoopste vanaf een x prijsklasse een verzendkosten van 0 meegeven
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

dat kan alleen als je de verzendkosten op basis van prijs doet.dan kun je de goedkoopste vanaf een x prijsklasse een verzendkosten van 0 meegeven

Heb hem aangepast en het werkt, alleen jammer dat ik nu 1 prijs heb tot een bedrag en niet meer met totaal gewicht een verzendprijs kan geven,

 

Maargoed, bedankt!!!

Link to comment
Share on other sites

Ik denk dat als je de prijs nu eens redelijk zou maken zoals andere ontwikkelaars doen dat je er dan veel meer van zou afzetten :-) 

 

Je hebt er natuurlijk veel tijd aan besteed maar mijns inziens is deze prijs te hoog voor het grootste deel gebruikers... zet je liever 1000 x 30 euro om of 10 x 300?

 

Beste Carplu,

 

De prijs is zeker niet te hoog :)

 

Ik heb een overzicht toegevoegd wat er allemaal binnen deze module aanwezig is dan is het wellicht wat duidelijker waar je voor betaald:

 

_edit_

Funties module:

- PostNL Parcelware Export

- DPD DelisPrint Export

- Briefpost Export voor Dymo Labelprinter

- Geoptimaliseerd overzicht van bestellingen (email, telefoonnummer, betaalmethode, verzendmethode)

- AJAX Multi updaten van statussen d.m.v. aanvinken in het overzicht.

- AJAX Multi printen van facturen d.m.v. aanvinken in het overzicht.

- Bestellingen verwijderen d.m.v. aanvinken in het overzicht.

- AJAX Bestelling status wijzigen in overzicht

- Gemakkelijk kleuroverzicht van bestellingstatussen

 

Met deze module hoef je alleen nog maar 2x op een knop te drukken, export - > import.

Alle bestanden worden automatisch van de server uitgelezen en je hoeft geen bestanden meer handmatig in te laden.Als je alles met de hand moet invoeren kost het uren, met deze module enkele seconden.

Hiermee bespaar je zeeen van tijd en haal je de kosten er gemakkelijk uit.

 

Als je een kleine webshop hebt is deze module ook niet van toepassing, dan is handmatig ook nog prima, maar met tientallen orders per dag scheelt het heel veel tijd en geld.

Edited by jsonjuri (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Ja srry, ik bedoelde wat zou jsonjuri er zelf voor betalen.

Ik zou er ook geen 300 voor over hebben, zeker weten een prijs met 2 cijfers om het aantrekkelijk te maken. 

Maar dat is persoonlijk ej ;)

 

Het ligt er natuurlijk ook aan hoe groot je webshop is, als je tientallen orders per dag moet verwerken en hiervoor een medewerker in dienst hebt die alles handmatig moet invullen kost dit veel tijd en dus veel geld.

Met deze module kun je slechts in enkele seconden alles exporteren en importeren.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hallo,

 

Wij zijn voor een klant opzoek naar een goede Parcelware module, die enigszins up-to-date is. Mijn belangrijkste vraag is dan ook werkt deze plugin ook voor Prestashop 1.6 ?

 

De prijs is naar mijn inziens goed vinden wij (ga het zelf maar is maken, dan ben je meer uur (lees: geld) kwijt lijkt mij)

 

Als u mij misschien een bericht zou kunnen sturen met contact gegevens dan wil ik graag even contact opnemen, voor wat verdere informatie over deze plugin.

 

Met vriendelijke groeten,

Paul

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Hallo,

 

Wij zijn voor een klant opzoek naar een goede Parcelware module, die enigszins up-to-date is. Mijn belangrijkste vraag is dan ook werkt deze plugin ook voor Prestashop 1.6 ?

 

De prijs is naar mijn inziens goed vinden wij (ga het zelf maar is maken, dan ben je meer uur (lees: geld) kwijt lijkt mij)

 

Als u mij misschien een bericht zou kunnen sturen met contact gegevens dan wil ik graag even contact opnemen, voor wat verdere informatie over deze plugin.

 

Met vriendelijke groeten,

Paul

 

 

Ik heb ook interesse in een module voor het exporteren van bestellingen naar Parcelware, wel voor Prestashop 1.6.

 

Wie kan me een voorstel doen?

 

De 1.6 versie is bijna klaar, ik stuur jullie spoedig een demo per PM.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ik heb de module uitgebreid bekeken via de demo, en zo te zien doet hij alles wat je er van verwacht; zodra je weet welke orders er klaar zijn voor verzending heb je binnen 5 minuten alle facturen en labels naast je printer liggen. Mooie module, knap werk jsonjuri!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Beste Carplu,

 

De prijs is zeker niet te hoog :)

 

Ik heb een overzicht toegevoegd wat er allemaal binnen deze module aanwezig is dan is het wellicht wat duidelijker waar je voor betaald:

 

_edit_

Funties module:

- PostNL Parcelware Export

- DPD DelisPrint Export

- Briefpost Export voor Dymo Labelprinter

- Geoptimaliseerd overzicht van bestellingen (email, telefoonnummer, betaalmethode, verzendmethode)

- AJAX Multi updaten van statussen d.m.v. aanvinken in het overzicht.

- AJAX Multi printen van facturen d.m.v. aanvinken in het overzicht.

- Bestellingen verwijderen d.m.v. aanvinken in het overzicht.

- AJAX Bestelling status wijzigen in overzicht

- Gemakkelijk kleuroverzicht van bestellingstatussen

 

Met deze module hoef je alleen nog maar 2x op een knop te drukken, export - > import.

Alle bestanden worden automatisch van de server uitgelezen en je hoeft geen bestanden meer handmatig in te laden.Als je alles met de hand moet invoeren kost het uren, met deze module enkele seconden.

Hiermee bespaar je zeeen van tijd en haal je de kosten er gemakkelijk uit.

 

Als je een kleine webshop hebt is deze module ook niet van toepassing, dan is handmatig ook nog prima, maar met tientallen orders per dag scheelt het heel veel tijd en geld.

 

UPDATE: Module is nu ook beschikbaar voor Prestashop 1.6!orderspanel.jpg

voorbeeld.jpg

 

Heb je interesse in een Demo? Stuur dan een PM!

Ik heb wel interesse in de Module. Wij hebben PrestaShop™ 1.5.6.0

Kan je me een demo sturen?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...