Jump to content
  • 0

Pytania dotyczące szablonu


blecho

Question

Witam serdecznie.

Jestem początkujący w obsłudze PrestaShop.

Moje pytanie co się stanie gdy kupiłem szablon na wersję 1.5 a po miesiącu zainstaluje wersję 1.6

Czy ta nowa wersja będzie widziała ten stary szablon, czy całkowicie zniknie, czy tez wystarczyć będzie lekka modyfikacja CSS by dostosować do nowej wersji?

Drugie pytanie, chcę z kupionego szablonu wykasować kilka divów: jeden z "najnowszymi ciuchami", drugi z "płatnościami", trzeci z drugim menu. Czy da się wykasować z panelu admina te moduły czy rzeczy gdy kasuje to jednocześnie w kodzie html?

 

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

2 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

1) nie wiadomo czy szablon będzie działać, czy też nie - wszak to niestadardowy szablon i nie znamy szczegółów. W większości przypadków są problemy z uwagi na dość znacznie rozbieżności pomiędzy wersjami. 

2) Szablon będzie widzialny w back office, a co będzie we froncie - jw. nie wiadomo - informacja co to za szablon mogła by pomóc, ale nie rozwiąże wątpliwości w 100%. Do tego niezbędne będzie zapoznanie się z źródłami, ewentualnymi dodatkowymi modułami które mogą nie działać w nowej wersji itp.

3) cssów raczej zmieniać nie będzie trzeba

4) wszystko zależy w jaki sposób te dodatkowe funkcje zostały wprowadzone, jeżeli są to moduły - wystarczy je wyłączyć / odinstalować w back office, jeżeli są tu funkcje wprowadzone w szablon - wtedy będzie trzeba zmieniać pliki szablonu

Link to comment
Share on other sites

  • 0

witaj. jesli kupiles szablon niedawno to jest spora szansa ze bedzie zgodny od poczatku z 1.6 albo wkrotce bedzie. wielu autorow klubowych lub na themeforest dodaje support i upgrade swoich szablonow za free w momencie kupienia licencji. wiec sprawdz aktualizacje oraz zgodnosc na stronie opisu szablonu

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment