Jump to content

Recommended Posts

Hallo, 

 

Als jullie even gaan kijken op www.labellehistoire.be zullen jullie zien dat er een paar issues zijn op mijn homepagina: 

1) Die groene balk onder het logo, zou ik graag boven het logo hebben (contact en sitemap en taal mogen wel in die balk blijven). Echter, ik zou contact en sitemap links in die balk willen en dan rechts Welkom/Aanmelden en taal)

2) de plaats van de winkelwagen is niet zo goed.... Dat zou ik, indien mogelijk, graag rechts hebben staan, onder de menubalk

3) De menubalk zou 100% breed moeten zijn (net zoals die groene balk met contact etc) en zou ook de groene kleur moeten hebben. Vreemd genoeg lukt dit niet...

4) Mijn homeslider neemt de volledige grootte door waardoor de module nieuwsbrief + onze winkels helemaal onderaan komen te staan. Die zou ik graag rechts naast de homeslider hebben.

5) Boven de homeslider staan twee sterretjes. Geen idee hoe die daar zijn terecht gekomen :-) 

6) Bij al deze veranderingen zou ik graag de 'aanbevolen producten' op volledige breedte behouden. 

Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp, ook al is het maar bij een stukje van al mijn vragen :-) 

 

Groetjes, 

 

Isabelle

Link to comment
Share on other sites

Hallo, 

 

Dat weet ik. Maar aangezien ik een beginneling ben, weet ik niet goed wat ik waar moet gaan zoeken, daarmee dat ik wat hulp kwam vragen. 
Ik heb, zoals je kunt zien op de webshop, al wat kleuren etc aangepast via de css files, ik heb ook al de header wat aangepast. Maar jammer genoeg zit ik vast met de andere issues. Het zou leuk zijn moest iemand me wat meer in detail kunnen zeggen waar ik exact moet gaan zoeken/wat ik juist moet veranderen.

 

Alvast bedankt! 

 

Groetjes, 

 

Isabelle 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...