Jump to content

Probleempje met standaard template 1.4


Voodoochild

Recommended Posts

Wij hebben sinds kort een extra teken in onze center_column.

Op de een of andere manier is onder het print knopje het cijfer 1 gekomen, wie kan mij een tip geven waar dit zou kunnen staan ?

Bijgevoegd de afbeelding..

 

Alvast bedankt voor de tip !

 

Groetjes,

Dennis

 

 

 

 

 

 

 

 

post-209623-0-61431300-1395825884_thumb.gif

Link to comment
Share on other sites

Ik heb inmiddels met firebug de bewuste regel gevonden..

Als ik deze regel verwijder dan is alles weer zoals het was, helaas slaat firebug dit niet op en moet ik het bestand vinden op de server...

En dat is juist het probleem, aan de rechterzijde van het scherm staan zoveel dingen dat ik er geen reet meer van snapt ;)

Er staat global.css / center_column / primary block enz enz..

In de product.tpl is deze regel overigens niet te vinden.......

Link to comment
Share on other sites

Wat je in Firebug ziet is de code zoals die op dat moment is. Dus als javascript of jquery dynamisch wijigingen in je pagina hebben aangebracht dan zie je die ook. Om de pagina zonder die wijzigingen te zien moet je bij het aanklikken met de rechtmuis "source code" kiezen.

 

Wat je in Firebug ziet moet je vooral als richtingsaanwijzing zien. Je kijkt wat ervoor en erachter staat en zo kom je erachter om welk stuk code uit product.tpl het gaat. Als je het ongeveer gevonden hebt dan kun je eventueel wat debugging code (ik gebruik altijd een paar x'jes) zien waar het precies.

Link to comment
Share on other sites

Als ik op de rechter muisknop naar de bron van de pagina kijkt, zie ik het volgende stukje code waar het dat cijfer 1 staat...

 

 

<!-- MODULE MailAlerts -->   <input type="text" id="oos_customer_email" name="customer_email" size="20" value="[email protected]" class="mailalerts_oos_email" onclick="clearText();" /><br />   <a href="#" onclick="return addNotification();" id="mailalert_link">Meld mij zodra (weer) beschikbaar</a>   <span id="oos_customer_email_result" style="display:none;"></span>   <!-- END : MODULE MailAlerts -->       </p>       <p class="warning_inline" id="last_quantities" style="display: none;" >Let op: dit is de laatste op voorraad!</p>           <p style="display: none;" id="add_to_cart" class="buttons_bottom_block"><input type="submit" name="Submit" value="In winkelwagen" class="exclusive" /></p>   <div class="clear"></div>   </form>   </div>   </div>               1       <!-- description and features -->   <div id="more_info_block" class="clear">   <ul id="more_info_tabs" class="idTabs idTabsShort">   <li><a id="more_info_tab_more_info" href="#idTab1">Meer informatie</a></li>

 

Heb alle files op de server doorgelopen maar heb het niet gevonden..

Voel me net de matrix...zie allemaal cijfertjes als ik in me nest ligt..;)

Link to comment
Share on other sites

In my product.tpl there is a line " <!-- description and features -->". It should be there in your too. Just do a text search in product.tpl for "description and features".

 

So somewhere right before that is that "1" generated. Of course you are very unlikely to find there a "1". Instead you will find some variable that evaluates to a "1".

Link to comment
Share on other sites

Aangezien het een onbegonnen werk begint te worden, heb ik een dapper besluit genomen door de 1.4 versie opnieuw te downloaden...

Uit de gedownloade file's heb ik de product.tpl gehaald en geuploaded op de server waar het fout gaat.....

Je raad het al........het cijfer 1 staat er nog steeds :(

Ik laat het voor wat het is, ik gaat hier niet uitkomen.

 

Allemaal bedankt voor het meedenken !

 

Greetz,

Dennis

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...