Jump to content

Prestashop 1.6 (algemeen)


Stefand

Recommended Posts

update in mijn ontwikkel omgeving uitgevoerd, de standaard thema had ik aangepast qua kleuren.

de 1 click update naar 1.6 en de kleuren zijn weg en alles ziet er groot uit.

Ook als je naar de demo kijk van 16 nieuwe stijl dan ziet alles er fors uit. is daar nog wat aan te doen,

ziet er totaal anders uit dan de 1.5 omgeving.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

De nieuwe shop is prima... echter sta ik elke keer weer met verbazing te kijken dat er weer iets weg is of dat er weer iets meer bij staat dan ik zelf heb gedaan. Snap er helemaal niets van eigenlijk!

 

Nu ook, nu ben ik opeens twee plaatjes kwijt op mijn begin pagina (www.gaysandgadgets.com)

Op Dutch version zie je ze niet en op de English version wel, dat is toch vreemd?!

 

Daarnaast zie ik nu opeens over mijn product plaatjes de tekst SNEL BEKIJKEN. Dat stond er gisteren ook niet overheen en nu opeens wel. Heb niets met de site gedaan vandaag. Het blijft een vreemde site, maar vind hem wel netjes en strak.

 

Mocht iemand antwoord weten op een van deze vragen, ik hoor het graag!

Hans

Link to comment
Share on other sites

De nieuwe shop is prima... echter sta ik elke keer weer met verbazing te kijken dat er weer iets weg is of dat er weer iets meer bij staat dan ik zelf heb gedaan. Snap er helemaal niets van eigenlijk!

 

Nu ook, nu ben ik opeens twee plaatjes kwijt op mijn begin pagina (www.gaysandgadgets.com)

Op Dutch version zie je ze niet en op de English version wel, dat is toch vreemd?!

 

Daarnaast zie ik nu opeens over mijn product plaatjes de tekst SNEL BEKIJKEN. Dat stond er gisteren ook niet overheen en nu opeens wel. Heb niets met de site gedaan vandaag. Het blijft een vreemde site, maar vind hem wel netjes en strak.

 

Mocht iemand antwoord weten op een van deze vragen, ik hoor het graag!

Hans

 

"Snel bekijken" is een feature van de nieuwe prestashop 1.6.

Link to comment
Share on other sites

Ik heb al ondervonden waarom je die tekst ziet.

Dat komt omdat je dan je browser te klein hebt staan, dan zie je die tekst.

Zodra je de browser weer groter maakt zie je die tekst niet meer!

 

Maar dan mis ik nog wel mijn plaatjes :(

Link to comment
Share on other sites

Hallo we zijn afgelopen weekend overgegaan met onze liveshop naar versie 1.6. Wij hadden eerst wat testen gedraaid en dat leek goed. 

 

Nu echter missen wij een aantal dingen.

 

Als je met je muis over een artikel gaat dan wordt 'Add to cart' niet actief en kan ik geen artikel bestellen. Dit lukt wel als ik het artikel selecteer

 

Verder komt er geen scherm dat ik een artikel besteld hebt.

 

Ik puzzel me gek en heb zo'n beetje het hele forum afgezocht maar niet leidt tot een oplossing

 

Iemand een idee?

 

Gr Willem

SIte is www.lapalma-kralen.nl

 

Foto:

Mouse over

post-13749-0-39152700-1396600589_thumb.png

Foto

Winkelmandje

post-13749-0-92902700-1396600607_thumb.png

Edited by Willem (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Hallo we zijn afgelopen weekend overgegaan met onze liveshop naar versie 1.6. Wij hadden eerst wat testen gedraaid en dat leek goed. 

 

Nu echter missen wij een aantal dingen.

 

Als je met je muis over een artikel gaat dan wordt 'Add to cart' niet actief en kan ik geen artikel bestellen. Dit lukt wel als ik het artikel selecteer

 

Verder komt er geen scherm dat ik een artikel besteld hebt.

 

Ik puzzel me gek en heb zo'n beetje het hele forum afgezocht maar niet leidt tot een oplossing

 

Iemand een idee?

 

Gr Willem

SIte is www.lapalma-kralen.nl

 

Foto:

Mouse over

attachicon.gifartikel_hoover.png

Foto

Winkelmandje

attachicon.gifwinkelwageninhoud.png

De artikel hoover werkt zo te zien weer.

De shoppingcart popup werkt niet door een javascript fout: "Uncaught TypeError: Cannot read property 'top' of undefined" in (waarschijnlijk) de cart.js van de blockcart module.

Overigens zie ik ook een ajax fout die te maken heeft met al dan niet gebruiken van SSL in de aanroep: "XMLHttpRequest cannot load https://www.lapalma-kralen.nl/?controller=cart&ajax=true&token=be37e0fee60f79cdaa9d3135a1827ba4&_=1396602458855. No 'Access-Control-Allow-Origin' header is present on the requested resource. Origin 'http://www.lapalma-kralen.nl' is therefore not allowed access."

Link to comment
Share on other sites

Als ik de show_error aan zet en dev mode dan krijg ik de volgende fout bij het klikken van de button "In Winkelwagen" 

 

TECHNICAL ERROR: unable to add the product.
 
Details:
Error thrown: [object Object]
Text status: parsererror
 
 
Bovenin staat 1 fout n 1 waarschuwing die ik ook niet kan plaatsen
Declaration of FrontController::displayHeader() should be compatible with FrontControllerCore::displayHeader($display = true) in /home/lapalma-kralen.nl/public_html/override/classes/FrontController.php on line 74
 
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/lapalma-kralen.nl/public_html/override/classes/FrontController.php:74) in /home/lapalma-kralen.nl/public_html/classes/controller/FrontController.php on line 793

 

Link to comment
Share on other sites

Zo te zien maak je gebruik van een override op de frontcontroller class displayheader functie die niet compatible is met de core frontcontroller class. die geeft dan ook de ajax fout als je dev_mode aan hebt staan

kan ik die uitzetten of zo? Lijkt me invloed te hebben op de verdere werking.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...