Jump to content

Kender du Paii.dk?


presta-dyr

Recommended Posts

Syntes ikke jeg nogen steder kan se hvad det koster at få en indløsnings aftale og hvad de tager i gebyr... ?

 

Aupino

Det kan ikke videregives her, da den aftale man indgår med Paii er fortrolig. Men du har ret i, at priserne ikke er offentliggjort.

Du kan jo bede dem om at sende dig oprettelsespapirene, så ser du priserne. 

Link to comment
Share on other sites

Hmm ok altså lige som det var med euroline i sin tid.. men kan du ikke lige oplyse om prisen er i nærheden af paypal, for så gider jeg slet ikke at anmode om oprettelsespapirene, det er alt for dyrt i længden at bruge

Link to comment
Share on other sites

Har også anmodet nu efter jeg fik lidt insider viden om deres "hemmelige" priser. Ikke vildt dyrt hvis det er noget der vil blive brugt meget. dog vil mobilpay og Swip jo nok også komme med en shop løsning.. så vi kan jo ikke være med 3 steder, hvorfor laver nets ikke en løsning som Paypal (dog med meget mindre gebyr)  hvor folk kan have deres kortinfo liggende.. så de ikke skal huske hvor de nu har lagt det.. :rolleyes:

 

Aupino

Link to comment
Share on other sites

Kjeld

 

Nets? Nej, det ville overraske mig, hvis der kom et frisk pust fra den kant.

 

/Kjeld

Vi kunne jo håbe :rolleyes:

 

Noget helt andet er Viabill hvad er det lige de har gang i, nu koster det jo et kæmpe gebyr for kunden hvis de ikke vil betale for at dele betalingen og kun have 14 dage..... syntes de roder rundt i det hele tiden...

 

aupino

Link to comment
Share on other sites

Har hørt fra dem nu, med aftale blanket osv... men tror lige jeg ser om mobilepay og swipp ikke kommer med en bedre og billigere løsning. Løsningen er for dyr i starten hvis den ikke bliver ret meget brugt.

 

Aupino

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...