Jump to content

Det bedste/hurtigste webhotel!


larscpedersen

Recommended Posts

Hej allesammen

 

Jeg vil prøve at finde det bedste hurtigste hotel for os danske brugere af prestashop da jeg har får lange l#g af at se min shop køre så langsomt hos surftown.

 

Jeg kan ikke blive klog på om serveren jeg ligger på er langsom eller om sitet (shop.saysky.dk) er for tungt på grund at forkert caching eller for store billedfiler (omend jeg mener det burde være ok)?

 

Men Jeg kan se at folk taler for:

 

Meebox (dog med mange nedbrud - men dedikeret)

Unoeuro (flere namedrops med thumbs up)

DomainDirect (Med respekt for Kjeld's viden om prestashop tager jeg denne med da han anbefaler dem)

 

Men hvad dem som prestashop selv anbefaler?

 

A2hosting

inmotionhosting

Kan man ikke lave en "hitliste" over dem som har de hurtigste servere, mest egnede og hvor der er lidt support til optimering af sin Prestashop.

Mange venlige hilsner
Lars
Saysky.dk / shop.saysky.dk

Link to comment
Share on other sites

Hej Lars.

 

Den er svær, jeg har i mange år brugt meebox til alt min seriøse hosting og synes deres Pro løsninger er god, men omvendt kender jeg også nogen der har performance problemer der (Det er store shops med 2000+ besøg om dagen). Egentlig ville jeg nok starte der, og så når shoppen er større vælge en løsning på egen server.

 

Jeg er iøvrigt ved at lave det her site: http://webhotelsoversigt.dk/2-pro-webhotel

 

Der mangler stadigvæk mange udbydere det tager desværre lidt langtid at lægge dem ind i systemet, men der er da lidt allerede.

 

Unoeuro er god til små shops, men hvis man vokser skal man være opmærksom på at deres performance grænser sænker farten på shoppen (hvis man når loftet).

 

Jeg har også en oversigt over billige webhoteller, der er lidt flere på: http://webhotelsoversigt.dk/1-billigt-webhotel

 

Tag notist af at jeg henter trustscore ind, så man får et godt overblik over andre kunders oplevelse.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...