Jump to content

Winkelwagen blijft "gratis verzending" aangeven


blackktm

Recommended Posts

Webshop: www.pcmx.nl/shop

PS versie 1.5.6.1

 

Nogmaals een poging mijn probleem uit te leggen (paar posts hiervoor ook een poging gedaan, maar blijkbaar te onduidelijk)

 

De winkel in opbouw gaat goed, heb al aardig produkten, en over het algemaan loopt het goed. Mijn probleem is echter als volgt:

 

Nadat een klant besteld heeft, en de muis over de winkelwagen beweegt, geeft deze aan dat er bij verzendkosten eerst een keuze moet worden gemaakt.

Klikt de klant vervolgens de winkelwagen aan om af te rekenen, dan staat bij verzenden: gratis verzending! , terwijl de keuze verzenden of afhalen nog gemaakt moet worden.

 

In eerste instantie stond ook in de dropdown van de winkelwagen gratis verzenden, maar dit heb ik kunnen wijzigen in "maak keuze" Ik kan echter niet vinden waar ik de andere "gratis verzending!" kan wijzigen.

 

Kan iemand me op weg helpen?

-In bijlage een printscreen van het probleem.

post-712725-0-97085000-1388160251_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Waarschijnlijk in Translations->front office translations (sorry, geen NLse menustructuur beschikbaar) en dan shopping-cart block.

 

pascal.

 

N.B. Pas op, als je nu de Verzendoptie "Afhalen PCMX shop" kiest, komt er "Maak Keuze" te staan, i.p.v. Gratis!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...