Jump to content

Epay opsætning


DennisJ

Recommended Posts

Hej,

 

Er i gang med opstart af min første webshop, og går i stå ved nogle punkter.

 

Et af de væsentlige er opsætning af Epay.

Modulet er installeret, men kan ikke få lov at vælge/klikke på betaling med dankort, kun check. Se vedhæftede billede.

 

Det er dog kun en testkonto jeg har oprettet, men det burde vel ikke betyde noget?

 

Håber at jeg kan få lidt hjælp.

 

Mvh Dennis

post-737286-0-72396700-1386753810_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hej,

 

Er i gang med opstart af min første webshop, og går i stå ved nogle punkter.

 

Et af de væsentlige er opsætning af Epay.

Modulet er installeret, men kan ikke få lov at vælge/klikke på betaling med dankort, kun check. Se vedhæftede billede.

 

Det er dog kun en testkonto jeg har oprettet, men det burde vel ikke betyde noget?

 

Håber at jeg kan få lidt hjælp.

 

Mvh Dennis

Hej Dennis

Jeg er også ny i det her, men jeg fik sat epay op på min side i dag og i starten fungerede det hellere ikke, ligesom ved dig, kunne jeg kun se billedet.

Jeg prøvede så at logge af mit brugernavn, som jeg har oprettet på mit webshop, opdaterede siden og loggede ind igen, og så fungerede det helt fint. Prøv at opdatere siden og se om det ikke virker :)

Link to comment
Share on other sites

Interessant.

Hvordan opsætter jeg den til dansk valuta?

 

Er stadig meget ny i webshops.... :)

Du går ind i Localization-->Currencies i dit backendsystem(se vedhæftede billede).

Herind kan du tilføje forskellige valuta, hvis dansk valuta ikke er tilføjet, så skal du trykke på "Add new" og indtaste oplysningerne for dansk valuta(de fremgår også af billedet).

 

Til sidst skal du også sørge for at "enable" dansk valuta og "disable" de resterende valutaer. Det gør du fra samme sted, knapperne findes lige under listen med valuta.

post-734931-0-82834400-1386873262_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...