Jump to content

Kody rabatowe


Recommended Posts

Witam,

 

Od razu uprzedzam, że nie jestem informatykiem, ale wyłącznie amatorskim użytkownikiem Presty. Sama dochodzę do wszystkiego, co często doprowadza mnie do złości i tracę na to wiele czasu.

 

Teraz chciałabym dodać kody rabatowe, ale widzę, że nie mam możliwości dodania kodu dla konkretnego produktu lub grupy produktów, a jedynie kategorii produktów, co nie do końca mi pasuje.

W jakimś poście spotkałam się z opcjami do wyboru kodu "dla produktu", ale ja takowej możliwości nie mam. Czy to wynika z wersji Presty, czy brakuje mi jakichś modułów?

 

W załączeniu screeny z moich stron Presty. 

 

Będę wdzięczna za pomoc, ew. wskazówki do rozwiązania problemu.

 

Z góry dziękuję,

H.

post-733096-0-82348700-1385742167_thumb.jpg

post-733096-0-14587400-1385742169_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Witam wszystkich :)

 

Podepnę się pod temat.

 

Ustalałem w moim sklepie PrestaShop™ 1.5.5.0 kody rabatowe dla zarejestrowanych klientów.

 

Zasady następujące:

- rabaty mają dotyczyć jedynie produktów spożywczych,

- przy zamówieniu powyżej 100 zł brutto przydzielane ma być 5% rabatu,

- przy zamówieniu powyżej 150 zł brutto przydzielane ma być 10% rabatu,

 

Udało mi się ustawić wszystko tak że po dodaniu towarów ze sklepów ze spożywką kody rabatowe można wykorzystać.

 

Przy dodaniu jedynie innych towarów , np laptop, pojawia się komunikat że kody rabatowe nie przysługują do danego towaru.

 

Wyróżniłem powyżej słowo jedynie ponieważ jeśli w koszyku znajduje się zamówienie mieszane, tzn np 5 chlebów + 1 laptop kody rabatowe są przyznawane ca całe zamówienie :/

 

Kody rabatowe ustawiałem wchodząc w Panelu administracyjnym w "Reguły cenowe" natępnie "Ustawienia koszyka".

 

Czy ktoś wie jak rozwiązać taki problem, aby przy zamówieniach mieszanych nie można było wykorzystywać kodów rabatowych, np mógłby wyskakiwać komunikat że "W koszyku znajdują się towary nie objęte rabatem"