Jump to content

Winkelwagen dropdown aanpassen?


blackktm

Recommended Posts

Bij het plaatsen van een bestelling in de shop, gaat het artikel met een mooie animatie naar de winkelwagen.

Als de muis over de winkelwagen gaat, krijg  je een dropdown, waarin aangegeven wordt "gratis verzenden"m . Als je daadwerkelijk naar de winkelwagen gaat, dan verandert deze tekst in " verzenden € 0,00 " 

mijn probleem is nu, dat dit verwarring veroorzaakt voor m'n klanten.

 

Afhalen is gratis, en dus de goedkoopste optie die de winkelwagen laat zien, maar als je verder gaat met afrekenen, moet je kiezen voor afhalen (gratis) of verzenden (€ x,xx )

 

Kan iemand me helpen hoe de tekst in de dropdown te wijzigen, of wellicht een andere optie?

 

Toevoeging:

 

PS versie is 1.5.6

url: www.pcmx.nl/shop

 

In screenshot kun je zien, dat ik nu de afronding op 1 pagina heb, maar ook hier staat bovenin het overzicht nog "gratis verzenden"terwijl je een stukje daaronder de verzendwijze nog aan moet vinken.....

post-712725-0-27834300-1387027918_thumb.jpg

Edited by blackktm (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Dat valt blijkbaar tegen, of de vraag is niet duidelijk.....

 

Heb inmiddels weer een klant gehad, die geen verzendkosten aan heeft gevinkt, maar toch verzonden wil hebben..... 

Nu heb ik het wel zover dat de kreet "gratis verzenden"in het winkelwagentje nu gewijzigd is in "maak keuze" , maar nu het volgende: 

Bij het doorlopen van het bestelproces, krijgt de klant eerst een bestel- overzicht, en daaronder staan de verzendmogelijkheden. Hier dus verzenden aangevinkt, maar bij stap 4 komt deze optie terug, en wordt standaard de goedkoopste optie ( afhalen) afgevinkt.

 

Ik heb nu tijdelijk het bestelproces op 1 pagina ingesteld, maar wil wel graag terug naar het 5-stappen-bestellen.....

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Ik heb / had in 1.6.1 nagenoeg hetzelfde probleem.

 

Door middel van het aanpassen van de vertalingen heb ik de tekst van de dropdown-winkelwagen gezet op "Kies Methode" ( Afbeelding 1)

Bij winkelwagen overzicht  heb ik "Kies verzending"  gezet.

 

Zolang er dus geen verzendmethode gekozen is staan deze meldingen er.

Je moet even in de vertalingen van je thema zoeken naar de betreffende ( foute)  teksten en deze dan vervangen

 

afbeelding 2 3 4  geeft ongeveer aan waar ik ze gevonden heb.

 

wellicht kan je ook zo jouw probleem oplossen ??

 

suv6

 

Arie

post-346276-0-19381100-1437857114_thumb.jpg

post-346276-0-05266600-1437857119_thumb.jpg

post-346276-0-99418700-1437857124_thumb.jpg

post-346276-0-58947200-1437857129_thumb.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...