Jump to content
  • 0

Zapytanie o moduł lub edycje


jaxxxi

Question

Witam mam taki problem chce zrobić sprzedaż części na prestashop i tu właśnie moje zapytanie czy jet jakiś moduł albo jak zmodyfikować lub może ktoś podejmie się tego żeby zrobić chodzi mi o coś takiego jak dołączam na screenie w załączniku czyli okno ze schematem i obok lub pod spodem listę z częściami które zaznaczam a później klikam dodaj do koszyka i dodaje wszystkie części które sobie zaznaczyłem

jak ktoś się podejmie tego proszę pw lub tu napisać co i jak .

post-681865-0-14371400-1385505424_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

6 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Powiem tak zielony jestem obojętnie gdzie to będzie na jakiej stornie w pres-cie czy w produktach czy w cms ale żeby w miarę łatwo dodawać tam zdjęcie schematu i części i tu trzeba kogoś kto zna preste bo będzie wiedział gdzie to umieścić i żeby to dobrze działało bo jak napisałem na początku tu już jestem zielony i nie dam rady na pewno tego zrobić

 

tu dodam jeszcze inna wersje lub takie coś nawet by mnie zadowalało  http://www.bitpol.eu/kategoria/1051d.html     tylko troszkę wiekszę

Edited by jaxxxi (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

  • 0

to nie jest takie proste jak się wydaje.

to co chcesz to funkcjonalność pozwalająca na wgranie:

- schematu obrazka z tym co sprzedajesz tak jak podano

- przypisania do tego produktów

- utworzenia listy tych produktów z możliwością zakupu 

 

 

w tym przypadku trzeba będzie dla każdego wgranego schematu i przypisanych mu produków:

- utworzyć osobną stronę

 

aby te osobne strony były w jakiś sposób widoczne, trzeba je gdzieś wyświetlić, tylko pytanie: jak i gdzie

prestashop wyświetla listę produktów, (nie schematów które sobie wgrasz)

więc schematy będą niewidoczne i skąd klient będize miał wiedzieć, jak dostać się na tę stronę?

 

 

całość wymaga większego przemyślenia.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0