Jump to content

Oversættelse af "Cart: (tom) - hvor?


KenMos

Recommended Posts

Hejsa alle,

 

Er der nogen der kan hjælpe mig med, hvor det er jeg kan oversætte Cart: (tom) til Kurv: (tom) på forsiden af webshoppen?

 

Jeg synes jeg har oversat under blockcart og så videre, men der sker ingen ændring.

 

Bedste hilsner

 

Kenenth Hoff Mosen

 

P.S. Kører version 1.5.6.0

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener at have opdateret oversættelserne, men om jeg bare tror at jeg har gjort det, eller om jeg skal gøre mere end jeg har gjort ved jeg så ikke, men hvad er den helt eksakte procedure for dette, så alle oversættelser er up-to-date?

Link to comment
Share on other sites

Hmmmmm - går jeg i themes/default/modules/blockcart/translations findes der slet ikke en dansk oversættelse. Kun en en.php - skal jeg hive da.php fra modules/blockcart/translations til themes/default/modules/blockcart/translations?

 

Bedste hilsner

 

Kenneth

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hejsa alle,

 

Er der nogen der kan hjælpe mig med, hvor det er jeg kan oversætte Cart: (tom) til Kurv: (tom) på forsiden af webshoppen?

 

Jeg synes jeg har oversat under blockcart og så videre, men der sker ingen ændring.

 

Bedste hilsner

 

Kenenth Hoff Mosen

 

P.S. Kører version 1.5.6.0

 

Du kan bare gå ind i backendsystemet Localization-->Translations og her vælger du "Installed modules translations" under modify translations. Dernæst vælger du dit tema (theme) og trykker flaget for det sprog du ønsker at oversætte til. 

Når dette er gjort åbnes et ny view i samme side, hvor du kan se alle felter som er oversat og som mangler at oversættes.

For at undgå at kigge hvert enkelt felt igennem, kan du nøjes med at søge efter "cart" vha. CTRL+F og så oversætte alle felter hvor cart ikke er oversat til dansk.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...