Jump to content

webwinkelvakdagen


musicmaster

Recommended Posts

Ja, ik moest het toch een keertje meemaken. 

 

Maar het was toch wel een echt Franse bijeenkomst waar ik met mijn slecht onderhouden schoolfrans toch wel wat taalproblemen had. In de grote zaal had je tot half twaalf presentaties met powerpoints die nog wel te volgen waren. Maar daarna hadden ze alleen ronde tafel discussies en dat was voor mij een stuk lastiger te volgen.

 

Daarnaast had je in een klein zaaltje dan nog een plek waar iedereen die dat wilde zich kon inschrijven om een presentatie van twintig minuten te geven. Daar zaten wel interessante bij. Daarnaast was er 's middags nog een plek waar iemand websites besprak maar dat had ik waarschijnlijk zelfs als mijn frans perfect was geweest niet kunnen volgen door de gebrekkige akoestiek en het harde achtergrondlawaai. Voor de rest was er vooral veel gelegenheid voor mensen om persoonlijke vragen te stellen over hoe ze bepaalde problemen in hun webshop op konden lossen.

 

Interessant was een presentatie over PS 1.6 waarvan ze de eerste alpha release op de Barcamp uitbrachten. Weer een heel andere interface - nu gebaseerd op Bootstrap (http://getbootstrap.com/). Release is gepland voor januari.

 

De vrouw met wie ik sprak had het erover dat ze op een exhibition in januari in NL aanwezig zouden zijn. Dus ik neem aan dat dat de ww vakdagen zijn. Misschien hebben ze daar een plekje bij een andere organisatie.

 

Enige Nederlandse organisatie aanwezig: Adyen.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...