Jump to content

[Løst]Fjerne tekst når man peger med mus på Categories


KimTheMan

Recommended Posts

Hej,

På min hjemmeside "find den bedste Windows 7 pris - Windows 8 pris

 

Der er det sådan, at når man peger på f.eks. Microsoft Office over i menuen "Køb software". Så kommer der en masse tekst frem, som står på selve siden Microsoft Office siden. Og jeg ville jo gerne have, at teksten der kom frem, når man pegede, kun var Microsoft Office ( og det samme for de andre menupunkter). For kønt er det jo ikke med al den tekst.

 

Og da jeg ikke selv har lavet noget om. Går jeg ud fra, at andre med presta med samme version

PrestaShop™ 1.5.4.1. Også har dette problem, og nok også har løst det. Så er da nysgerrig efter at kende løsningen, hvis nogen er så søde at hjælpe med dette.

 

Mvh Kim Og på forhånd tak.

Edited by KimTheMan (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Kan se i mine statistikker, at kun 2 har besøgt min side siden dette indlæg. Og det må man sige det er ikke mange.

 

Jeg ved ikke om ikke ret mange bruger det danske forum eller hvad årsagen er?

 

Vil da mene, at med alle dem der bruger prestashop, så må der være andre der har haft/ har det problem.

 

Mvh Kim 

Link to comment
Share on other sites

Kanon sidder lige pt og kigger på det.

 

Det er nu heller ikke min mening, at ville fjerne teksten som sådan. Men netop som det du linker til, vil jeg gerne fjerne hover tekst på kategorierne. Og det virker også til at det er det der beskrives i det link du har fundet.

Problemet med at finde nogle af disse gode sider for mig er nok. At mit engelsk er af H til. Da jeg desværre nok var en af dem i skolen der ikke kunne forstå man skulle gå i skole når man kunne spise sin madpakke hjemme. 

Men det stopper mig nu ikke i at Google translate mig igennem diverse sidder når jeg har fundet/ andre har fundet noget jeg mener/ håber/ tror på kan hjælpe mig.

 

Kan også se at golfbolde siden har teksten skrevet under produktvarene. Og på et tidspunkt tidligere i dag fandt jeg også en side hvor man kunne ændre noget i koderne så teksten kom til at stå forneden i stedet for foroven. For ville nu være fint man fik den forneden synes jeg. Og så endda få lavet det sådan som golfbolde har. At de har 2 stk. produktvare stående ved siden af hinanden i stedet for de står 1 og 1 under hinanden derned af. Men det må jeg jo arbejde mig hen i mod.

 

Men siger rigtig mange tak for din hjælp/ indlæg og vil begrave mig i linket og se om jeg kan finde/ få det til at lykkes (må vist heller afprøves på min testshop først).

:)

 

Mvh Kim

Link to comment
Share on other sites

Ja okay nu afprøvede jeg linket. Men det fjernede jo "tooltip" helt Og det var jo ikke meningen. Vil jo gerne have den stadig skal vise link teksten F.eks. Microsoft Office. Men ellers alt det andet som bliver skrevet øverst på kategori skal ikke vises som det ellers gør. 

 

For med øje på SEO. Er det nok ikke godt, der slet ikke står/ bliver vist noget.

 

Så problemet er ikke helt løst.

 

Kim

Link to comment
Share on other sites

Hej,

 

Ser ud til jeg fandt lidt mere der hjælper mig lidt mere på vej.

 

http://www.prestashop.com/forums/topic/182470-solved-more-text-under-categories/

 

Har lavet ændringerne på min test shop. Og det ser ud til at virke (det skal dog lige testes noget mere. Og ved ikke om der er ulemper rent SEO mæssigt i forhold til at få vist denne meta tekst øverst på siderne?

 

Nu virker det ikke på forsiden men det er nok fordi det er en modul der bruges der. Så der skal jeg nok i modulet og lave nogle ændringer før det slår igennem der.

 

Så nu skal jeg finde noget der ændre min produkt opstilling så i stedet for de står 1 og 1 nedaf. Så vil jeg have 3 stk på hver linje (synes jeg før har set/ læst noget alla dette før. Så mon den indstilling faktisk findes i prestashop i forvejen?)

 

Mvh Kim

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...