Jump to content

Uw bericht is verzonden #ct1 #tcxVcws94r4yHs


musicmaster

Recommended Posts

Bovenstaande bericht ("Uw bericht is verzonden #ct1 #tcxVcws94r4yHs") krijg ik als ik als klant in mijn shop een berichtje stuur. Ziet erg niet erg elegant uit naar mijn mening.

 

Het komt uit de ContactController.php waar je het volgende vindt op regel 194 en 200 (in PS 1.5.6):

sprintf(Mail::l('Your message has been correctly sent #ct%1$s #tc%2$s'), $ct->id, $ct->token) 

 Weet iemand wat je het betekent en wat je ermee moet?

 

Een verwante vraag betreft de afzender. Deze is simpelweg "Verkoop". Ik had daar liever mijn shopnaam gezien. Weet iemand hoe je dit verandert?

Link to comment
Share on other sites

Bovenstaande bericht ("Uw bericht is verzonden #ct1 #tcxVcws94r4yHs") krijg ik als ik als klant in mijn shop een berichtje stuur. Ziet erg niet erg elegant uit naar mijn mening.

 

Het komt uit de ContactController.php waar je het volgende vindt op regel 194 en 200 (in PS 1.5.6):

sprintf(Mail::l('Your message has been correctly sent #ct%1$s #tc%2$s'), $ct->id, $ct->token) 

 Weet iemand wat je het betekent en wat je ermee moet?

 

Een verwante vraag betreft de afzender. Deze is simpelweg "Verkoop". Ik had daar liever mijn shopnaam gezien. Weet iemand hoe je dit verandert?

de #ct en #tc in de titel van de mail zijn bedoeld voor tracking. Als je klantberichten vanuit de backoffice afhandeld (mail ophalen en beantwoorden) dan kunnen antwoorden van de klant worden toegevoegd aan de 'thread' aan de hand van de 'ct'-tag in de titel van de mail. Het ziet er wellicht wat onelegant uit maar heeft wel degelijk een functie.

 

De naam van de afzender kun je aanpassen in de backoffice onder Klanten->Contactadressen(Contacts)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...