Jump to content

Dubbele tekst in tekstblok categorieën?


petervd70

Recommended Posts

Ik ben bezig met diverse tekstblokken in de categorieën. Nu krijg ik als ik de site bekijk in dat blok (via het dropdown menu) de eerste regel dubbel in beeld. Hoe kan ik dit voorkomen?

 

 

Een chirp is een uniek draadloos baken dat speciaal is ontworpen met het oog op <>

Een chirp is een uniek draadloos baken dat speciaal is ontworpen met het oog op geocaching in de vrije natuur. De chirp is betaalbaar, duurzaam en waterdicht, en kan communiceren met en worden geprogrammeerd door elke compatibele draadloze Garmin-handheld (afzonderlijk verkocht). In de chirp zijn hints opgeslagen, coördinaten van 

 

 

post-706360-0-97286800-1380281334_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Dit gaat over lees meer of niet? ik wil ook de dubbele tekst bovenaan kwijt raken. Hoe kan ik dat doen? Het gaat dus in het uitklapmenu en dan op niveau 3 of 4.

Zie ik het nou goed dat je "product"categorieën hebt gebruikt als een soort CMS pagina's?  :huh:

Anyhow, De teksten onder de categorie-afbeelding zou je terug moeten kunnen vinden in de template category.tpl van je theme.

 

De "dubbele tekst" die je noemt zijn de navigatie-breadcrumb(kruimelspoor om de weg terug naar de home te vinden) of de h1 header in de category template. Afhankelijk van wat je wil zou je dus de header

 

<h1>
{strip}
{$category->name|escape:'htmlall':'UTF-8'}
{if isset($categoryNameComplement)}
{$categoryNameComplement|escape:'htmlall':'UTF-8'}
{/if}
{/strip}
</h1>
of de breadcrumb
{include file="$tpl_dir./breadcrumb.tpl"}
uit de template moeten slopen.
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...