Jump to content

Backoffice is nietbereikbaar. Pad kan niet gevonden worden?


Sampaio58

Recommended Posts

Halllo,

 

Ik heb de nieuwste versie van Prestashop. Ik probeer mijn backoffice te benaderen, echter deze pad bestaat niet meer??? Heel vreemd de map in de ftp backoffice is er ook niet meer ? iemand ene oplossing? Ik heb het zelf niet verwijderd.?

Link to comment
Share on other sites

Geen backup van je files? Anders daaruit proberen te kopiëren.

 

Zo niet:

Je kunt proberen een nieuwe, aparte shop te installeren (nieuwe plek, zoals een subdomain of zo, NIET over de oude heen!) en dan de admin folder kopiëren naar deze Prestashop installatie. Kan zijn dat er wat problemen met je Thema onstaan, als je veel veranderd hebt.

 

Had je al veel veranderd/toegevoegd in je shop? Indien bovenstaande suggestie niet werkt, dan wellicht backup van database maken, opnieuw Prestashop installeren en backup terugzetten...

 

 

Hoop dat dit iets doet,

pascal.

Link to comment
Share on other sites

P.S. had je wel via FTP/file manager veranderingen doorgevoerd? Kan het zijn dat je de folder daarbij per ongeluk verplaatst hebt (i.e. in subfolder gedragged of zo?) Kijk nog even goed, of anders maak totale zip-backup vanaf je root. download, upzip lokaal en zoek in de folder-tree naar je admin-folder naam...

 

Succes/Sterkte!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...