Jump to content

Welke hosting provider?


Active03

Recommended Posts

Hallo,
Op dit moment draai ik een test shop op een domein welke gehost wordt door One.com.
De site heeft soms wel 6 a 7 sec nodig om de home pagina te laten zien, terwijl deze er soms maar 1 sec voor nodig heeft.
Ik vind de snelheid bij One dus niet zo snel, en zeker niet stabiel.
Welke (domein)provider hebben jullie of raden jullie aan?

Gr. Tom

Link to comment
Share on other sites

Toegangstjden fluctureren nogal eens afhankelijk van het tijdstip van de dag maar van 1 naar 6-7 seconden is veel, zaker als het vaak zo is.
Mijn provider is sinds vele jaren Denit Internet services (http://www.denit.nl/) en ik ben er tevreden mee. Support is altijd snel en de servers performen eigenlijk altijd naar behoren met zeer weinig downtime.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Kijk eens bij www.vdx.nl, ik denk dat PS nergens beter ondersteund wordt.


Hoezo?

www.byte.nl laat bij mij ook een zeer goede indruk achtter. zit er niet, omdat ze geen reseller accounts hebben..

Marco


Omdat ik er al jaren host, zowel osCommerce, VP-ASP als PrestaShop kan installeren zonder de reeds bekende problemen.
Daarnaast geven ze zonder problemen ondersteuning mocht er iets toch niet in de haak zijn en wordt er niet, zoals vele andere hosters wel doen, gezegd: "dat ligt aan het script". In de gevallen dat er iets niet ging zoals het moest werd er een oplossing geboden.
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...