Jump to content

(solved)Kleuren geven aan facebook-, twitterlogo's in voettekst


Recommended Posts

Hi,

 

Weet iemand hoe je in de default template kleur kunt geven aan koppen in de voettekst balk (Money-back, exchange in store...free-shipping etc) en de facebook- twitter logo's? Waarschijnlijk een betaalde add-on toevoegen...iemand tips?

 

Alvast bedankt voor de reactie(s)

Edited by Prestabeet (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Onder /modules/blockreinsurance/style.css kun je de kleur aanpassen. Maar ik maak meestal een overwrite in mijn thema css (/themes/jouwthema/css/global.css). Zet deze regel onderaan:

 

#reinsurance_block li {

color:gewenstekleur !important;

}

 

Hoewel je zo min mogelijk overwrite moet maken in je css, is het soms wel fijn dat je alle stijlen op 1 plek hebt en dat je de core files niet wijzigt.

Link to comment
Share on other sites

Onder /modules/blockreinsurance/style.css kun je de kleur aanpassen. Maar ik maak meestal een overwrite in mijn thema css (/themes/jouwthema/css/global.css). Zet deze regel onderaan:

 

#reinsurance_block li {

color:gewenstekleur !important;

}

 

Hoewel je zo min mogelijk overwrite moet maken in je css, is het soms wel fijn dat je alle stijlen op 1 plek hebt en dat je de core files niet wijzigt.

Nog mooier is een module css overwrite in je theme ;) /themes/jouwthema/css/modules/blockreinsurance/style.css

scheelt je zoeken in je global.css als je nog eens dezelfde regel wilt aanpassen, aanpassingen blijven bewaard na een update van PS en iedere theme die je gebruikt kan worden voorzien van z'n eigen stijlregels.

Link to comment
Share on other sites

Hi Scorpionsworld,

 

Bedankt voor je info maar ik kan de file niet vinden. Ik ga naar themes/default/css...en dan houdt het op. Kan geen modules vinden.Wel themes/default/modules...maar daar vind ik weer geen /blockreinsurance....etc.

 

Ik heb versie 1.5.4. (laatste vzv ik weet..)

 

Thanks for reply..

Link to comment
Share on other sites

Hi Scorpionsworld,

 

Bedankt voor je info maar ik kan de file niet vinden. Ik ga naar themes/default/css...en dan houdt het op. Kan geen modules vinden.Wel themes/default/modules...maar daar vind ik weer geen /blockreinsurance....etc.

 

Ik heb versie 1.5.4. (laatste vzv ik weet..)

 

Thanks for reply..

de folderstructuur /modules/blockreinsurance/ dien je ook zelf aan te maken in de /themes/jouwtheme/css/ folder, die word niet standaard aangemaakt
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...