Jump to content

Překlad do češtiny leotheme


Erkousti

Recommended Posts

Zdravím všechny příznivce prestashopu,

 

jsem nováček v tomto směru a mám spousty problému už od začátku používání tohoto openwaru co se týče vzhledu. Po několika neúmorných hodinách strávených se vzhledy jsem to vyřešil instalací vzhledu "Leo theme" verzí quickstart. Která je přednastavená již od samého začátku, jenže..

 

Při snaze přeložit obchod do češtiny jak v administraci tak na stránce je pro mne nemožný úkol zdá se :D

 

Pokud obchod nainstaluji korektně podle návodu od leotheme, vše funguje správně ale po nakopírování českého překladu se mi rozhází celý footer, newsettler a další moduly se mi "nadablují" (jednoduše, jsou tam 2x).

 

Zkoušel jsem to řesit mnoho možnostmi, zkombinovat veškeré soubory od leotheme pouze s administrací již přeloženou, nebo installací ale zdá se, že to taky neni uplně nejlepší způsob, kolidují mi tam překlady s portugalšinou která je s id2 ale v případě českého balíčku je vynechána a místo toho je čeština. Zkrátka, obchod funguje pouze v anglické verzi a při nakopírování českých balíčku se rozhází. Něco dělám špatně, asi nevím které přesně soubory musím nakopírovat na ftp abych neporušil strukturu leotheme.

 

Pokud by někdo zde byl tak ochotný a popsal mi správnou cestu jak přeložit obchod do češtiny, byl bych mu moc vděčný. Věřím, že zkušenému uživateli to nezabere více než 5 minut. Nebo pokud již někdo instaloval tento vzhled, a podělil by se semnou o svoje zkušenosti, byl bych moc rád :)

 

S pozdravem Beran, přeji hezký den. ^_^

Link to comment
Share on other sites

Ahoj Berane,