Jump to content

fabrikant, logo


macray

Recommended Posts

hallo

 

Als ik in de back office het logo en de tekst van de fabrikant toevoegt, dan staat alles er netjes in.

 

Kijk ik in de front office, dan zie ik alleen de tekst, maar geen logo.

 

Ik heb gezocht en gezocht, maar kan het probleem niet vinden

 

Gebruik de laatste versie.

 

Bedankt

 

Ray

Edited by macray (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Beste PS's,

Ook ik zit met dit probleem, ook nog met andere foto problemen, zoals bij image mapping, waar standaard de foto van de iPods staat, die ik niet vervangen krijg.

 

Bij bekeken producten, optie 2 laten zien, krijg ik van verschillende producten, gewoon 'n "image not Availabile" te zien, ondanks dat ik hetzelfde type image als de wel zichtbare heb opgeladen, dat in de BO, wel te zien is.

 

Bij nieuwe producten staat het er wel.

Ook krijg ik 'n groot grijs vraagteken te zien bij Aanbieding (untitled bitmap), als ik het controleer via opslaan in de browser.

 

Ik heb de module homepage editor geïnstalleerd, ook hier geen afbeelding weergave. Ook niet bij herinstallatie van de module met de vreemde tekst en standaard plaatje.

 

Ik had de module watermerk ook geïnstalleerd, en ter test 'n plaatje er opgezet, nu wilde ik dit weer terug verwijderen, nopes!! Ook niet na deïnstallatie vd module, en zelfs niet bij nieuwe foto's na upload, blijft het watermerk erin zitten!!

 

Ik heb de foto's opnieuw laten genereren, niets wat soulaas biedt.

 

PS versie: 1.5.4.1

Enkel Nl taal

Standaard thema

PHP versie: 5.3.23

MySQL 5.1.66-0+sweeze1

http://www.erotiekfabriek.be

Verplichte parameters en optionele: OK

 

Bedankt,

Mvg, Roger

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...