Jump to content

Login problemen front-office


waldocosman

Recommended Posts

Hallo,

 

Ik heb laatst problemen om in te loggen in m'n frontoffice prestashop (1.5). Ik krijg geen foutmelding, ik ga gewoon terug naar de authentication-pagina. En ik ben niet ingelogd...

 

Ik moet dan m'n cookies verwijderen en dan kan ik wel terug inloggen. Dit is natuurlijk niet handig voor de klanten.

In het begin had ik het praktisch nooit. Dan heb ik wat opgezocht op het forum en als antwoord gaven ze om in de SEO-module het website-adres te wijzigen zodat er geen www in voorkomt. Maar dit gaf ook niet de gewenste oplossing, dus heb ik de www terug toegevoegd en ik heb nu meer en meer problemen. De .htaccess werd ondertussen ook al aangepast dus daar zit het probleem niet.

 

In de AuthController heb ik een var_dump gedaan van de cookie variabele en deze was gevuld met de gegevens van de customer (voordat de redirect gebeurt). Als de redirect gebeurd is, dan zijn de cookie-variabele terug leeg van de customer...

 

Ik heb al verschillende threads gevonden op het forum maar bij geen enkele wordt er een sluitend antwoord gegeven.

 

Heeft er iemand een idee of een fix hiervoor?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...