Jump to content

[Solved]Help! Geen Toegang Tot Backoffice


Tahnee

Recommended Posts

Hallo allemaal,

 

Ik zal even kort uitleggen wat ik heb gedaan. Ik was producten aan het importeren middels CSV , maar het uploaden van afbeeldingen werkte niet, dus op advies het eea angepast in imagemanager.php en fileuploader.php. Dit werkte niet dus die weer teruggezet naar origineel.

Nu kon ik ineens niet meer klikken op 'products' onder 'catalog'. De rest van de BO deed het wel. Webhoster gemaild of zij iets zagen. Vroegen om eens een product te uploaden middels csv om te kijken of het ligt aan PHP instellingen. Het product is zichtbaar op de site maar ik kan nu helemaal niet meer inloggen in de BO. Als ik ergens op klik in de BO vraagt hij om opnieuw in te loggen en dan geeft hij aan dat de medewerker niet bestaat.

Ik vermoed dat er ergens nog iets niet goed zit in het script, dat ik misschien toch nog ergens iets fout heb staan van het wijzigen vanochtend, maar ik heb dus geen idee wat het kan zijn.

 

Kan iemand helpen, want mijn site is dus nog wel in de lucht, maar ik kan niks zien in de BO.

 

Bedankt!

Edited by Tahnee (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Bedankt voor je antwoord. Ik had het inmiddels gevonden nadat ik de hele site maar heb ge-reset naar de laatste back-up omdat ik dacht dat ik iets had gewijzigd in een bestand op de server. Ik heb het geprobeerd in Firefox en daar kon ik wel gewoon in de backoffice. Dus alle browsergeschiedenis gewist en het werkte weer!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...