Jump to content

klanten in klantgroepen opnemen


R.Jacobs

Recommended Posts

Voor mijn nieuwe groothandelsite ben ik bezig met het klantenbestand.

 

Ik wil in eerste opzet dat de site altijd de verkoopprijzen inclusief btw laat zien, dat is geen probleem.

Dan wil ik per klant na het inloggen de nettoprijzen en eventueel ook nog de verkoopprijzen laten zien, de nettoprijzen is ook geen probleem zie ik, die krijg ik door kortingen aan klantgroepen te koppelen, hoe ik dan ook de verkoopprijzen zichtbaar kan houden is voor mij niet duidelijk

 

Ik heb gezien dat een klant na het aanmaken van een account standaard in 1 groep terecht komt, dit is eigenlijk niet de bedoeling, ik zie het liefst dat als een klant een account heeft aangemaakt er een bericht komt vanuit de BO en dat ik de klant een een specifieke klantengroep kan toevoegen voordat de klant een bestelling kan plaatsen.

 

Is hier een instelling in de shop of een module voor die ik kan gebruiken?

 

Ik hoop dat iemand antwoord heeft voor me

 

Richard

Link to comment
Share on other sites

@ "ik zie het liefst dat als een klant een account heeft aangemaakt er een bericht komt vanuit de BO en dat ik de klant een een specifieke klantengroep kan toevoegen voordat de klant een bestelling kan plaatsen.

 

 

Hoe wil je dat doen...dan moet je de bestelling eerst tegenhouden! ?

Link to comment
Share on other sites

Bijvoorbeeld ja.

En dat zodra de klant door ons in de juiste groep staat de klant een mail van ons krijgt.

 

 

Ik zie bij veel groothandels dat de klant een online formulier moet invullen welke door de groothandel wordt beoordeeld en daarna ingevoerd in hun webportal.

Het zou mooi zijn als de klant zelf alles invoert en wij alleen hoeven te beoordelen voordat er besteld wordt ( kvk nummer/btw nummer/branche en dergelijke)

Link to comment
Share on other sites

Bijvoorbeeld ja.

En dat zodra de klant door ons in de juiste groep staat de klant een mail van ons krijgt.

 

 

Ik zie bij veel groothandels dat de klant een online formulier moet invullen welke door de groothandel wordt beoordeeld en daarna ingevoerd in hun webportal.

Het zou mooi zijn als de klant zelf alles invoert en wij alleen hoeven te beoordelen voordat er besteld wordt ( kvk nummer/btw nummer/branche en dergelijke)

 

Ok ,,in dit geval weet de klant dat hij ff geduld moet hebben

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...