Jump to content

Subcatogorie naast elkaar ipv onder elkaar


DIKAN

Recommended Posts

Ja zoiets bedoel ik. :)

 

Kun jij me uitleggen hoe dat moet? @ scorpionsworld

Dit is een zogenaamde grid like view.

Dat kan, maar dan heb ik wel eerst een paar vraagjes aan jou:

- wil je dat de subcategorieën enkel worden weergegeven in de categorie weergave, of ook in de categorieënblok/topmenu?

- Staan er in de categorie (child van de root categorie) producten die moeten worden weergegeven in de betreffende categorieweergave of staan de producten in de subcategorieën?

Link to comment
Share on other sites

Klinkt al goed, De subcategorieën wil ik enkel weergeven in de categorie weergave. Ik denk als ik het ook bij topmenu ga gebruiken het te druk word. De producten staan in de subcategorieën.
Mooi zo, dan heb ik wel iets voor je.

Kijk eens bij http://www.prestashop.com/forums/index.php?/topic/191999-categories-als-soort-apps-laten-ziensolved/page__view__findpost__p__1059647

Link to comment
Share on other sites

Overschrijven

 

Ik heb categorie.tpl nu al overgeschreven en dat klopt nu. alleen het bestand gridview css kan ik nergens vinden, kan het zijn dat het een andere benaming heeft? zie alleen prestashop grid css staan.

Link to comment
Share on other sites

Ik heb categorie.tpl nu al overgeschreven en dat klopt nu. alleen het bestand gridview css kan ik nergens vinden, kan het zijn dat het een andere benaming heeft? zie alleen prestashop grid css staan.

gridview.css is dan ook nieuw toegevoegd specifiek voor dit type weergave en bestond nog niet in de originele default theme.
Link to comment
Share on other sites

Je kan ook even op mijn website kijken hoe ik het heb gedaan http://www.catanddog...onden-artikelen

Ik heb gewoon een stukje code aangepast. Het enige probleem is dat als ik een artikel onder het overzicht zet dat het dan door elkaar heen loopt (zie hondenspeelgoed)

Dat laatste is simpel op te lossen door in de category.tpl boven
<div class="content_sortPagiBar">

de regel

<div class="clearfix"></div>

toe te voegen.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...