Jump to content

Afbeeldingen zonder watermerk downloaden


Lucif

Recommended Posts

Op al onze afbeeldingen in de webshop zit een watermerk, dit wordt er door prestashop opgezet.

 

We hadden de afbeeldingen zonder watermerk veilig op onze externe harde schijf en een map op de computer staan.

 

Bij prive gebruik van Picasa, die alle fotos van je computer af zoekt, zijn de mappen en fotos volledig kwijt geraakt.

Er zit in picasa de knop: verwijderen uit picasa, en map verwijderen.

 

Map verwijderen betekent de map van de computer verwijderen.. en aangezien de map met de afbeeldingen zo groot was is die direct verwijderd en niet in de prullenbak terecht gekomen.

 

Weg fotos..

 

Andere mappen gelukkig nog uit de prullenbak kunnen vissen.

 

Maar ik zou graag al mijn afbeeldingen weer terug hebben, die staan dus allemaal op de shop.

Alleen dan zonder watermerk.. waar kan ik ze downloaden zonder watermerk?

Link to comment
Share on other sites

Op al onze afbeeldingen in de webshop zit een watermerk, dit wordt er door prestashop opgezet.

 

We hadden de afbeeldingen zonder watermerk veilig op onze externe harde schijf en een map op de computer staan.

 

Bij prive gebruik van Picasa, die alle fotos van je computer af zoekt, zijn de mappen en fotos volledig kwijt geraakt.

Er zit in picasa de knop: verwijderen uit picasa, en map verwijderen.

 

Map verwijderen betekent de map van de computer verwijderen.. en aangezien de map met de afbeeldingen zo groot was is die direct verwijderd en niet in de prullenbak terecht gekomen.

 

Weg fotos..

 

Andere mappen gelukkig nog uit de prullenbak kunnen vissen.

 

Maar ik zou graag al mijn afbeeldingen weer terug hebben, die staan dus allemaal op de shop.

Alleen dan zonder watermerk.. waar kan ik ze downloaden zonder watermerk?

Samen met alle "resizes" word de originele foto die je geupload hebt opgeslagen in de /img/p folder van de prestashop installatie in de vorm productid-afbeeldingsid.jpg naast de resize zoals bijvoorbeeld productid_afbeeldingsid_thumbs(_default).jpg. Ga met FTP naar de img/p/ folder en browse door de submappen heen, dan kom je ze snel genoeg tegen.

Aan de hand van de productid uitvissen welk product het dan precies is, is een tweede verhaal.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...