Jump to content

søge efter produkt ID


Spoh

Recommended Posts

Jeg har en shop hvori jeg godt kunne tænke mig at det var muligt at søge efter en vares produkt ID i søgefeltet.. Er der nogen der har erfaringer med dette?

 

Produkt ID'et er som udgangspunkt heller ikke vist i en produktvisning/på en produktside men har selv sat følgende kode ind i product.tpl (presta/themes/mytheme)

 

<span>Produkt ID: {$product->id|intval}<br /></span>

 

så det ihvertfald bliver vist. Men ved ikke hvad jeg skal rette for at man kan søge efter det. Håber der er nogen der kender en løsning...

Link to comment
Share on other sites

Man kan overhovedet ikke søge på en talstreng... Den giver bare fejlen: Ingen søgeresultater fundet "xx"

 

Jeg har prøvet at sætte et tal ind efter produktnavne og også sat et tal i Reference. Men den giver stadig samme fejl.

Link to comment
Share on other sites

Det var åbenbart fordi min Preferences->Search var sat til en streng på mindst 3 (ups!) men den gav ikke fejlmeddelelse om at strengen var for kort, kun at der ingen resultater kunne findes.

 

Men problemet er så nu at jeg jo som sagt havde sat et <span>Produkt ID: {$product->id|intval}<br /></span> i min product.tpl så det bliver vist nedenunder boksen med beskrivelse og specifikation af produktet. Men den kan åbenbart ikke søge der. Jeg har et produkt med "Produkt ID: 17" som også bliver vist på selve produktsiden men når jeg søger på "17" kan den ingen resultater finde....

Er der nogen der ved hvordan jeg kan ændre dette?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...