Jump to content

Header tekst van modules kleur afzonderlijk van elkaar aanpassen?


WilkoHartung

Recommended Posts

Weet iemand hoe ik op de homepage de header kleuren van de block modules afzonderlijk van elkaar kan aanpassen?

 

Nu staat er in de global.css

 

 

/* link **************************************************************************************** */

a, a:active, a:visited {

color:Black;

text-decoration:none

}

a:hover {text-decoration:underline}

 

 

Dit wijzigt echter niet alle module blok header kleuren aan met als gevolg dat deze onderling verschillen.

 

Op de site http://www.verfkeuze...prestashop_new/ staat nu Bijv. Farikanten, Onze winkelsen Bestsellers in het zwart ik wil deze graag wit hebben.

 

Groet,

Wilko

Edited by WilkoHartung (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Ik heb dit gevonden en heb nog niet getest. Laat het mij weten of het je lukt.

Het is een afbeelding: bg_blocktopmenu.png

Deze staat in:

.../modules/blocktopmenu/img

de blocktopmenu module is de horizontale menu aan de kop van de FO, dat heeft niks te maken met de blokjes die worden aangehaakt op de linker- of rechterkolom
Link to comment
Share on other sites

Hallo,

 

Kun je mij helpen met dit onderwerp. Ik wil graag alle headers in het zwart (van het standaard theme) naar kleur bruin wijzigen.

Ik heb prestashop 1.5.3.1. Waar kan ik die wijzigen? Bij welke regel(s)?

 

Alvast bedankt.

Probleem met 1.5.3.1 is dat iedere module z'n eigen css/template-set mag gebruiken, onafhankelijk van de theme. de css/template-set van iedere specifieke module kan dan weer overschreven worden in de theme dmv /themes/[JOUWTHEME]/modules/[MODULENAAM]/template.tpl (voor de templates) en /themes/[JOUWTHEME]/css/modules/[MODULENAAM]/cssfile.css (voor de css). Je hebt dus diverse mogelijkheden om je doel te bereiken.

1. Per module de css en/of template-set aanpassen

2. Per module de css en/of template-set overschrijven door in de theme een override aan te maken

3. De per module gedefinieerde css regel overrulen in de global css van de theme

Voor de linker- & rechterkolom blokken zou in jouw geval optie 3 de meest handige en snelle methode zijn.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...