Jump to content

Sommige producten geen watermerk?


Lucif

Recommended Posts

Ik heb inmiddels honderden producten in de webshop.

 

Alle afbeeldingen hebben we zelf ingescand, geen enkele leverancier had daar moeite mee.

En ineens komt er een leverancier en die zegt, jij moet mijn afbeeldingen gebruiken, met mijn watermerk, en niet zelf inscannen en met eigen watermerk.

 

Maar hoe geef ik aan bij een afbeelding dat ik daar geen watermerk op wil hebben?

Want dan zijn er een paar opties:

 

1. helemaal geen watermerken meer.

2. handmatig op elke foto watermerk zetten (wat ik niet wil, want ik wil het watermerk er niet in het klein op hebben)

 

Het gaat om producten uit 2 categorieën, staan geen andere producten bij.

Link to comment
Share on other sites

Ik heb inmiddels honderden producten in de webshop.

 

Alle afbeeldingen hebben we zelf ingescand, geen enkele leverancier had daar moeite mee.

En ineens komt er een leverancier en die zegt, jij moet mijn afbeeldingen gebruiken, met mijn watermerk, en niet zelf inscannen en met eigen watermerk.

 

Maar hoe geef ik aan bij een afbeelding dat ik daar geen watermerk op wil hebben?

Want dan zijn er een paar opties:

 

1. helemaal geen watermerken meer.

2. handmatig op elke foto watermerk zetten (wat ik niet wil, want ik wil het watermerk er niet in het klein op hebben)

 

Het gaat om producten uit 2 categorieën, staan geen andere producten bij.

Praktisch gezien is dat onmogelijk in verband met dynamiek van product ID's.

Tenzij al vast staat wat de product ID's zijn van de producten waarvan het watermerk moet worden overgeslagen.

Dan zou je enkel de watermark module een stukje moeten aanpassen om juist die ID's over te slaan.

Link to comment
Share on other sites

Bedankt voor de reactie. Inprincipe staan de product ID's al vast, want de producten staan al online.

 

Ik heb echter met de leverancier afgesproken dat het ook oke is als er 2 watermerken op staan. Dus dan is het opgelost :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...