Jump to content

attributes & groups


jeanpierrezele

Recommended Posts

Hallo,

 

Als ik attributen in gewichten instel en ook in vul hoeveel kg er bij komt en hoeveel de prijs omhoog moet gaan, wil hij bij een order de shipping prijs niet verdubbelen, hij geeft het zelfde 25kg - 22,5€ en bij 50kg zou hij 45€ moeten geven maar dat doet hij niet.

 

grtn jean pierre

Link to comment
Share on other sites

[standaard reply modus]

- Welke versie van Prestashop gebruik je?

- Wat is de URL van je site?

[/standaard reply modus]

 

En heb je misschien een screenshot van de attribuut combinaties zoals je deze hebt aangemaakt in het product.

 

Ik heb het net 5 minuten geleden gevonden, heel wat instel werk :-).

 

bedankt voor de reply

Link to comment
Share on other sites

Ik heb het net 5 minuten geleden gevonden, heel wat instel werk :-).

 

bedankt voor de reply

Het is dus opgelost?

Zou je dan aub de topictitel kunnen wijzigen in [solved]?

Dit kun je doen door je eerste post te editten via de full editor

 

En voor een volgende die wellicht met hetzelfde probleem zit en op het forum zoekt naar een oplossing is het wellicht nuttig om even te vermelden wat je hebt gedaan om je probleem op te lossen :)

Link to comment
Share on other sites

Het is dus opgelost?

Zou je dan aub de topictitel kunnen wijzigen in [solved]?

Dit kun je doen door je eerste post te editten via de full editor

 

En voor een volgende die wellicht met hetzelfde probleem zit en op het forum zoekt naar een oplossing is het wellicht nuttig om even te vermelden wat je hebt gedaan om je probleem op te lossen :)

ik ben terug aan het zoeken had nog gewichten bij ingesteld en nu wil hij alleen nog de grootste nemen, pfffff

ik ga van het weekend print screens nemen, moet nu vertrekken naar het water tot zondag. grtz

Link to comment
Share on other sites

Het gewicht wat je hebt ingevuld bij de combinaties moet je optellen bovenop wat je bij het product zelf hebt ingevuld. Aangezien je al 25 kg hebt ingevuld bij het product, zal bij een gewicht van 25 kg voor een combinatie het totale gewicht voor die combinatie 50 kg zijn.

 

De gewichtklassen zijn incl. minimum waarde en excl. maximum waarde. Dus bij een gewichtsklasse van 25-50 kg betekent dat een product (of combinatie van een product) van 50 kg dit niet in die gewichtsklasse valt maar in de volgende hogere gewichtsklasse.

 

In jouw geval is er nog iets mis: je hebt gewichtsklassen van 25-50 kg, 51-75 en 76-100 kg. Hierbij vallen dus gaten tussen 50-51 en 75-76 kg.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...