Jump to content

1 "Toevoegen aan winkelmand" button voor alle producten


Erick678

Recommended Posts

Beste,

 

Ik wil graag 1 button hebben, die zal dienen voor alle producten in de desbetreffende categorie. In die categorie vul je het aantal in hoeveel je er wilt hebben, voor meerdere producten en klikt vervolgens eenmalig op "Toevoegen aan winkelmand".

 

Alle producten waar je een aantal van hebt ingevuld, zullen nu in de winkelmand worden geplaatst.

 

Wie kan mij hiermee helpen?

 

PS. Ik ben bereid ervoor te betalen!

Link to comment
Share on other sites

Geen probleem. heb de aanpassing waarschijnlijk morgen klaar :)

En....klaar :)

 

Hierbij de gevraagde 'voeg alle producten uit de lijst toe aan de winkelwagen' knop. Ik heb de aanpassing in 2 smaakjes gemaakt, PS versie 1.4.9 en 1.5.x. Installatie:

  • .zip file downloaden en uitpakken product-list_with_add_all_to_cart.zip
  • mapje van de gewenste versie openen
  • /themes/[default of prestashop]/product-list.tpl uploaden naar de /themes/[jouwtheme]/ folder van de prestashop installatie
  • /modules/blockcart/ajax-cart.js uploaden naar /modules/blockcart/
  • Blockcart module installeren/activeren indien dit (nog) niet het geval is
  • Smarty cache legen
  • klaar!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Dank je scorpionsworld voor deze software. Ik gebruik hem nu als basis om zelf iets te proberen te ontwikkelen dat waarbij je hoeveelheden bij meerdere combinaties kunt opgeven.

 

Ik gebruik de software onder 1.4.9 en heb enkele kleine probleempjes gevonden:

- de variabele "ajax_allowed" is niet bekend in de product_list template. Hij wordt in de blockcart module gedefinieerd maar dat lijkt in de product list niet meer geldig te zijn. Ik heb die if conditie daarom weg moeten halen.

- de "add all" buttons heb je gedefinieerd als class "exclusive". Daar kun je beter "exclusive_large" nemen omdat exclusive een te kleine button geeft.

- als je meer dan één keer op "add all" drukte gaan er de tweede keer twee keer zoveel producten in de mand. Dit kwam omdat de arrays niet opnieuw geïnitialiseerd werden (probleem ook in 1.5)

- json string moest nog aangepast aan 1.4

product-list_with_add_all_1.4.zip

Edited by musicmaster (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...