Jump to content

Fluebensboks til kreditering væk! [1.4.7.0]


NickKK

Recommended Posts

Hej folkens,

 

I en shop på 1.4.7.0 er der på mystisk vis ordrer, som består af en betalt vare og en betalt fragt, som jeg ikke kan kreditere. De små felter til kreditering og godtgørelse af fragt er simpelthen væk!

 

Er der nogen af jer gode folk, som kender sådan en situation - og en evt. forklaring/rettelse?

 

På forhånd tak for hjælpen.

 

/Nick

Link to comment
Share on other sites

Hej nickKK Du skulle vel ikke tilfældigvis bruge Orlique Order Manager modul? Hvis ja har jeg samme fejl. hvis ordre er oprettet fra dette modul. kan man ikke lave kreditnota.. Har haft kontaktet dem vedr denne bug.. og de arbejder på det.

 

Aupino

Link to comment
Share on other sites

"Hej nickKK Du skulle vel ikke tilfældigvis bruge Orlique Order Manager modul? Hvis ja har jeg samme fejl. hvis ordre er oprettet fra dette modul. kan man ikke lave kreditnota.. Har haft kontaktet dem vedr denne bug.. og de arbejder på det."

 

Det kan jeg ikke forstå, for det kan jeg da godt.

 

Order Manager fra ca. februar måned. Prestashop version 1.4.9.0.

Link to comment
Share on other sites

Pertho

 

Min shop kører godt nok 1.4.4.1 men burde ikke være nogen forskel der, er kun hvis ordre fra start er oprettet via ordre manager modulet. havde først problem med at den sprang en faktura nr over, hvis ordre var oprettet via modulet. Fik så nyeste modul her i august. Du kan annulere vare, men ikke lave kreditnota. Kontaktede dem så og fik svar at det var en kendt bug, som de pt ikke havde løsning på, men arbejdede på det.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hej Nickkk. De faktura som du ikke kan lave krediteringer på er de betalt via et bestemt modul.. ? tænker på faktura betaling osv.. ?

Har fundet ud af jeg også har problemet hvis kunden selv opretter en ordre med faktura betaling

 

Aupino

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...