Jump to content

[SOLVED] Aanmeldformulier aanpassen


lildaan

Recommended Posts

Ik wil graag wat velden die, nu verplicht zijn in het aanmeldformulier voor klanten op mijn webwinkel, niet verplicht maken of helemaal verwijderen, zoals telefoonnummer en sir / madam.

 

Nu kan ik die velden wel weg halen, of een sterretje verwijderen, maar ik zie nergens in de code de check staan om te bekijken of het veld wel is ingevuld. Weet iemand in welk bestand deze checks worden gedaan, van bijv telefoonnummer?

 

En als ik de checks heb verwijderd en de velden uit het formulier heb gehaald, zal dit dan genoeg zijn of dienen er nog meer aanpassingen te worden gemaakt?

 

Ik hoor het graag! Durf niet zo goed zomaar van alles te verwijderen, ook al heb ik nu een back-up... Alvast bedankt!

Edited by lildaan (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Dat leek het te zijn, maar ik kon de code $fieldsRequired... niet vinden in het Address-bestand (of een ander bestand)... misschien is dit voor een andere versie. Ik heb Prestashop 1.4.

 

ik heb nu de code

if (!Tools::getValue('phone') AND !Tools::getValue('phone_mobile'))
	$this->errors[] = Tools::displayError('You must register at least one phone number');

 

verwijderd uit controllers/AuthControler.php en nu lijkt het te werken!

 

Ik had de uitleg gevonden op http://www.prestasho...quired-ps-1451/, mocht iemand anders het ook nodig hebben.

 

Bedankt voor jullie hulp!

Edited by lildaan (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...