Jump to content

Prestashop SEO i forhold til de mange betalingsshops


LMS79

Recommended Posts

Hejsa,

 

Jeg har nu i et år haft min shop kørende og har lavet alt det SEO via BO på Prestashop som er muligt, men stadigvæk ser jeg flere af "standard" webshops, som er placeret bedre end mig. Tænker her på DynamicWeb, DanDomain osv.

 

Er deres software bare bedre optimeret eller er det pga. deres samarbejde med f.eks. emærket osv.?

 

Findes der nogle betalingsmoduler, som forbedre SEO i Prestashop?

 

Jeg er godt klar over at levetid, backlinks osv. spiller meget ind, men syntes bare der tegner sig et billede af at det sjældent er Prestashop som er øverst placeret.

 

Giver det noget evt. købe nogle Facebook likes, google +1?

 

Hvis i har input til hvorledes jeg forbedre min position (pagerank 1/10) hører jeg meget gerne fra jer.

 

Det skal siges, at jeg IKKE ønsker 100 beskeder fra firmaer, som ønsker at sælge mig SEO. Ønsker selv at forbedre dette og holde min linkbuilding igang, men modtager gerne hjælp hertil.

 

Tak.

 

Mvh. Lars

Edited by LMS79 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Jeg svæver selv mellem placering 1 og 2 på flere søgeord med min PrestaShop, så nej de er bestemt ikke bedre optimeret end PrestaShop's egen indbyggede SEO.

 

Mit bedste råd til dig er at investere i Thomas Rosenstand's SEO-LEX e-bog - jeg har tjent den bog hjem mange gange.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har begge. SEO-LEX er lettere at gå til og man kan lige læse et par kapitler hist og pist. deMibs er nærmest et leksikon (og af samme årsag får jeg ikke lige læst den, selv om jeg har alle gode intentioner).

 

(Men jeg skal have læst dem begge - måske på næste ferie, for det blev ikke på den, der lige er brugt:-)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...