Jump to content

Lay out offline aanpassen


Glenn1991

Recommended Posts

Hey iedereen,

 

Ik ben bezig mijn eigen website op te zetten.

Nu wil ik mijn lay out aanpassen, maar dan offline zodat niemand het ziet.

Zover ik het nu kan zien moet je eerst de site zichtbaar maken en dan kun je de aanpassingen pas zien.

 

Iemand die weet of het ook offline kan???

 

Alvast bedankt!

Link to comment
Share on other sites

Je kunt ook een kopie van je site online plaatsen op een andere server als je zeker wilt zijn dat er niks mis kan gaan.

Als je me even DMt dan kunnen we je daarmee helpen.

We hebben namelijk speciale hosting pakketjes hiervoor.

Hierdoor betaal je nog minder dan 2 euro per maand om je website online te krijgen op een andere server zodat je kunt rommelen zonder problemen.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

oke geweldig:) thanx!

Nu nog een ding:) Ik gebruik gewoon de standaard template van prestashop en ben die om aan het bouwen tot mijn eigen ding.

Nu heb ik die template niet op mijn computer staan omdat die gewoon standaard was bij presta. Nu is mijn vraag hoe pas ik kleuren aan van de achtergrond en balkjes. Heb op meerdere forums gezocht en zeggen ze allemaal css maar dat heb ik dus niet.

 

Iemand een oplossing?

Link to comment
Share on other sites

Sorry dat ik jullie blijf storen. Ben namelijk niet zo technisch aangelegd.

Heb een nieuwe template gedownload. Alleen als ik nu naar appearance ga kan ik de bestanden niet meer inlezen vraagt die om een bepaalde code of iets met tekens. Waar kan ik die code vinden voor mijn template? en dan moet die nog vertaald worden..

Daar moet ik dus de nl.gzip voor downloaden? en installeren via de BO? Wat is BO? Sorry jongens maar ben nog niet zo into prestashop:(

Link to comment
Share on other sites

Sorry dat ik jullie blijf storen. Ben namelijk niet zo technisch aangelegd.

Heb een nieuwe template gedownload. Alleen als ik nu naar appearance ga kan ik de bestanden niet meer inlezen vraagt die om een bepaalde code of iets met tekens. Waar kan ik die code vinden voor mijn template? en dan moet die nog vertaald worden..

Daar moet ik dus de nl.gzip voor downloaden? en installeren via de BO? Wat is BO? Sorry jongens maar ben nog niet zo into prestashop:(

De BO is de backoffice, oftewel de admin.

Wat voor code? Zou je misschien een screenshot kunnen maken, het zegt mij nl. even niks.

Link to comment
Share on other sites

Ik denk al te weten hoe het komt. Klopt het dat je de module theme installer moet downloaden? Dan kom ik bij mijn volgende probleem:( Zodra ik in de admin naar het kopje modules ga en klik dan modules aan krijg ik een lege pagina. Hoe is dit mogelijk??

Link to comment
Share on other sites

En weet je dat ook wat gedetailleerder aan te geven ?

Een gemiddelde shared hosting omgeving heeft een beperking van de hoeveelheid geheugen dat een php script mag gebruiken per execution(aanroep). Op het moment dat de backoffice modules weergave word opgeroepen met alle modules word dit soms overschreden.

Om dit te voorkomen kun je de geheugen limiet ingesteld door de hosting provider ophogen door in config.inc.php onder de regel

/* Improve PHP configuration to prevent issues */

de regel

ini_set('memory_limit','256M');

toe te voegen.

Link to comment
Share on other sites

Ik had dit al eens eerder gedaan kwam niet in de modules in BO (ver 1.5.1)kreed toe een foutmelding

 

Na de memory_limit naar 256m gezet te hebbebn krijg ik melding:

 

naar Fatal error: Access level to dibs::$smarty must be protected (as in class PaymentModule) or weaker in.......

 

eens even kijken naar die payment...

 

overigens blijft de memory_limit staan op 128m bij de php.info kan begrenst zijn?

 

----------------------EDIT-------------------------------------

de module dibs gaf weer een probleem , had ik kunnen weten uit eerdere ervaring :wacko:

 

--------------------------------

Edited by Frens (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...